Liga Dowódców

Liga Dowódców, którą opiekuje się tuffo126.

Newsy kategorii Liga Dowódców

1 Liga Dowódców NSHex

Tabele (sezon 1)

2 Liga Dowódców NSHex

Tabele (sezon 1)


Pierwsze zasady Ligii Dowódców

Na Ligę składają się wszystkie dostępne armie łącznie z Doomsday Machine razem 18 armii na 1 Ligę i 18 na 2 Ligę. Tak samo na ewentualną przyszłą 3 Ligę.
Aktualnie wystartowały dwie Ligii. W pierwszym sezonie 1 i 2 Liga są sobie równe. Awans do Ekstraklasy (1 Ligii) uzyskują dowódcy z 1 i 2 Ligii z miejsc 1-9, spadek do 2 Ligii uzyskują dowódcy z 1 i 2 Ligii z miejsc 10-18. Awanse i spadki dotyczą dowódców nie armii.
Ewentualna 3 Liga zaczyna grę na najniższym poziomie po pierwszym sezonie.
Po zakończeniu sezonu będzie okienko transferowe ponownego wyboru armii w danej lidze. Zasady wyboru będą dopiero ustalone.

Uczestnicy Ligii Dowódców automatycznie godzą się na udostępnianie swojej nazwy podanej na swoim koncie Facebook przy wybranej przez siebie armii celem publikacji wyników (tabele wyników).

Mecze odbywają się po przez platformę Vassal.

Zasady gry:
Kolejne kolejki rozpoczynają się dynamicznie po rozegraniu ostatniego meczu poprzedniej kolejki (i dyspozycji czasowej organizatora) jednak nie rzadziej niż raz na tydzień. Termin ostateczny kolejki to druga niedziela od daty startu kolejki.

Mecz składa się z dwóch rozgrywek,
dla statystyk podajemy pełny wynik np:
armiaA – armiaB (16-9)(7-3) 2:0

wygrana rozgrywka w meczu 2pkt (1:0)
remis w rozgrywce 1pkt (0:0)
przegrana w rozgrywce 0pkt (0:1)

Wynik całego meczu może być (tzw. małe punkty)
2:0 (dwie wygrane), 1:0 (wygrana i remis), 1:1 (wygrana, przegrana), 0:0 (dwa remisy), 0:1 (remis i przegrana), 0:2 (dwie przegrane),

W dużych punktach:
wygrana (2:0 -> 4pkt)
wygrana (1:0 -> 3pkt)
remis (1:1 lub 0:0 -> 2pkt)
przegrana (0:1 -> 1pkt)
przegrana (0:2 -> 0pkt)
W pierwszej rozgrywce meczu losujemy kto zaczyna, w drugiej rozgrywce zmiana kolejności. Jeśli reguły NS stanowią inaczej stosujemy się do reguł NS.

Zasady walkowera jak z Pucharu Kwarantanny (2:0)
Pod postem kolejki przy włąściwym meczu -> tam się umawiamy i zostawiamy ślad, będzie to podstawa do ustalenia ewentualnego walkowera. Jeśli by się nie udało rozegrać w meczu dwóch rozgrywek, to brana pod uwagę będzie jedna rozgrywka (1:0 lub 0:0 lub 0:1) lub druga rozgrywka jako walkower przy unikaniu grania (1:0 lub 0:1) wynik dodany do pierwszej rozgrywki, a potem będą ustalane duże punkty.

Do ustalenia kolejności w tabeli: duże punkty, bezpośrednie spotkanie, bilans małych punktów, zdobyte małe punkty, stracone małe punkty, bilans punktów z gry, zdobyte punkty z gry, stracone punkty z gry

Czym jest Neuroshima Hex?

Neuroshima Hex 3.0Neuroshima Hex - jest to strategiczno-taktyczna gra planszowa autorstwa Michała Oracza oparta o grę fabularną Neuroshima, wydana została przez Wydawnictwo Portal w 2005 roku. Rozgrywka (dla 2-4 graczy) polega na prowadzeniu wybranej armii do zwycięstwa poprzez obronę własnego sztabu oraz zniszczenie sztabu przeciwnika. W skład gry wchodzi plansza wraz z zestawem 35 heksagonalnych żetonów dla każdej z armii.

Przedsprzedaż do 23.11:

Neuroshima Hex Rok Molocha