Taktyka Posterunku

Wielu boi Molocha. Wielu ignoruje zagrożenie z jego strony, interesując się jedynie czubkiem własnego nosa. Ludzie z Posterunku są inni. Tworzą ostatnią regularną armię ludzkości, która prowadzi partyzanckie boje na granicach cielska Molocha, wyprowadzając spektakularne ataki, a następnie wycofując się. Posterunek jest wędrownym miastem bez stałej lokalizacji, które dysponuje zaawansowaną technologią, często zdobywaną dzięki udanym potyczkom z Bestią. Wysoce wykwalifikowani specjaliści i technicy oraz dobrze wyszkoleni i uzbrojeni żołnierze w oczach wielu ludzi są ostatnią nadzieją w walce przeciw ekspansji maszyn z północy…

 

W tym miejscu będą znajdować się porady dotyczące Posterunku:

Czym jest Neuroshima Hex?

Neuroshima Hex 3.0Neuroshima Hex - jest to strategiczno-taktyczna gra planszowa autorstwa Michała Oracza oparta o grę fabularną Neuroshima, wydana została przez Wydawnictwo Portal w 2005 roku. Rozgrywka (dla 2-4 graczy) polega na prowadzeniu wybranej armii do zwycięstwa poprzez obronę własnego sztabu oraz zniszczenie sztabu przeciwnika. W skład gry wchodzi plansza wraz z zestawem 35 heksagonalnych żetonów dla każdej z armii.