Generator Pola

Generator PolaRuiny pełne są wieżyczek zawierających dziwne urządzenia. To pozostałości po starej, ściśle tajnej bazie wojskowej, gdzie prowadzono badania nad bronią elektromagnetyczną i dźwiękową. Dawniej wieżyczki stanowiły jedną wielką sieć zdolną przejąć kontrolę nad polem bitwy. Dziś już tylko nieliczne systemy są sprawne, a niemal wszystkie pozbawione są zasilania.

Typ Żetonu

Żeton kontrolowany – dopóki nie znajduje się pod kontrolą innego żetonu, dopóty nie należy do żadnej frakcji i traktowany jest przez wszystkich graczy jak żeton przeciwnika: blokuje linię strzału, nie można go poruszyć za pomocą własnego żetonu Ruchu and podłączać do niego swoich Modułów, rani każdy cel w swoim zasięgu i vice versa, można go odpychać, sieciować, przejmować itd. Jeśli żeton kontrolowany jest połączony z jakąkolwiek jednostką dowolnej frakcji (w tym Sztabem lub Modułem), natychmiast staje się jednostką tej frakcji i traktowany jest przez nią jak własny żeton. Żeton kontrolowany jest zawsze połączony z sąsiednim żetonem, wskazanym przez ikonę połączenia (identycznie jak w przypadku Modułów).

Wprowadzany kosztem 1 żetonu z dociągu – na początku gry żeton leży obok planszy i czeka na wprowadzenie do gry przez któregokolwiek gracza. Aby wprowadzić go do gry, gracz musi odrzucić dodatkowo 1 żeton ze swojego dociągu trzech żetonów. Gracz kładzie żeton niczyj na dowolne puste pole planszy. Po wyeliminowaniu żeton ten kładziony jest ponownie obok planszy i ponownie dowolny gracz może wprowadzić go do gry kosztem 1 żetonu dociągu.

banner-generator-pola

Opis Generatora Pola

Generator Pola to jednostka działająca stale, bez względu na fazy inicjatywy (podobnie jak Sieciarze).

PoleGenerator Pola działa na wszystkie żetony w linii strzału Pola (podobnie jak w przypadku strzału Gaussa). Efektem pola jest tylko i wyłącznie Tymczasowy Paraliż, działający na cel dopóty, dopóki jest on w polu rażenia Generatora Pola. Tymczasowy Paraliż pozbawia cel możliwości jakiegokolwiek ataku. Reszta cech sparaliżowanej jednostki pozostaje bez zmian (Moduły, sieci, wytrzymałość, pancerze, itd. działają normalnie). Jeśli Generator Pola jest niczyj, wtedy działa na wszystkie jednostki wszystkich graczy. Jeśli Generator Pola jest pod kontrolą jednego gracza, wtedy działa tylko na jednostki przeciwników.

Dostępność

Generator Pola jest jedną z nagród, którą można zdobyć jedynie uczestnicząc w turniejach Mistrzostw Polski w Neuroshimę Hex 3.0 trwających w 2015 roku.

Czym jest Neuroshima Hex?

Neuroshima Hex 3.0Neuroshima Hex - jest to strategiczno-taktyczna gra planszowa autorstwa Michała Oracza oparta o grę fabularną Neuroshima, wydana została przez Wydawnictwo Portal w 2005 roku. Rozgrywka (dla 2-4 graczy) polega na prowadzeniu wybranej armii do zwycięstwa poprzez obronę własnego sztabu oraz zniszczenie sztabu przeciwnika. W skład gry wchodzi plansza wraz z zestawem 35 heksagonalnych żetonów dla każdej z armii.