Podmiana

PodmianaJedna z własnych jednostek może zostać zdjęta z planszy (z wyjątkiem Sztabu), a na jej miejsce może zostać przeniesiona (i dowolnie obrócona) inna z leżących na planszy własnych jednostek (z wyjątkiem Sztabu). W podmianie nie mogą brać udziału żetony zasieciowane lub przejęte przez przeciwnika, ani żetony Podłoża.

Występowanie żetonu w armiach:

Pozostałe żetony natychmiastowe:

Czym jest Neuroshima Hex?

Neuroshima Hex 3.0Neuroshima Hex - jest to strategiczno-taktyczna gra planszowa autorstwa Michała Oracza oparta o grę fabularną Neuroshima, wydana została przez Wydawnictwo Portal w 2005 roku. Rozgrywka (dla 2-4 graczy) polega na prowadzeniu wybranej armii do zwycięstwa poprzez obronę własnego sztabu oraz zniszczenie sztabu przeciwnika. W skład gry wchodzi plansza wraz z zestawem 35 heksagonalnych żetonów dla każdej z armii.