Zabójca

Zabójca

Zabójca

Nie uznaje reguł.
Nie brata się z nikim.
Chadza swoimi ścieżkami.
Módl się, by nie trafić pod jego topór.

Typ Żetonu

Żeton niczyj – nie należy do żadnej frakcji i traktowany jest przez wszystkich graczy jak żeton przeciwnika: blokuje linię strzału, nie można go poruszyć za pomocą własnego żetonu Ruchu ani podłączać do niego swoich Modułów, rani każdy cel w swoim zasięgu i vice versa, można go odpychać, sieciować, przejmować itd.

Wprowadzany kosztem 1 żetonu z dociągu – na początku gry żeton niczyj leży obok planszy i czeka na wprowadzenie do gry przez któregokolwiek gracza. Aby wprowadzić go do gry, gracz musi odrzucić dodatkowo 1 żeton ze swojego dociągu trzech żetonów. Gracz kładzie żeton niczyj na dowolne puste pole planszy. Po wyeliminowaniu żeton ten kładziony jest ponownie obok planszy i ponownie dowolny gracz może wprowadzić go do gry kosztem 1 żetonu dociągu.

banner-zabojca

Opis Zabójcy

Inicjatywa specjalna – jeśli dowolny gracz zagra na Zabójcę żeton Bitwy, wtedy zamiast rozgrywania Bitwy Zabójca atakuje każdy cel w swoim zasięgu. Podczas normalnej Bitwy Zabójca nie atakuje nikogo.

Dostępność

Żeton Zabójcy był do zdobycia jako jedna z nagród podczas kampanii Dice Tower Season 10 na Kickstarterze w lutym 2014 roku. Można go także kupić jako część jednego z pakietów w cenie 24 USD. Od marca 2015 żeton dostępny jest w sklepiku Portalu za 5 PLN.

Czym jest Neuroshima Hex?

Neuroshima Hex 3.0Neuroshima Hex - jest to strategiczno-taktyczna gra planszowa autorstwa Michała Oracza oparta o grę fabularną Neuroshima, wydana została przez Wydawnictwo Portal w 2005 roku. Rozgrywka (dla 2-4 graczy) polega na prowadzeniu wybranej armii do zwycięstwa poprzez obronę własnego sztabu oraz zniszczenie sztabu przeciwnika. W skład gry wchodzi plansza wraz z zestawem 35 heksagonalnych żetonów dla każdej z armii.