Armia fanowska – Krzemowa Dolina

Napisał w kategorii Armie fanowskie dnia 25 maja 2014 o godz. 20:48.

Jeśli myślicie, że Hi-Tech to armia z monopolem na ekwipunek rodem z science fiction, to jesteście w błędzie: Oto krzemowa Dolina, która już nie ma nic wspólnego z informatykami w okularach z grubymi szkłami i wchodzi na planszę w wielkim stylu!

Pod tym linkiem możecie się zapoznać z armią, oraz ściągnąć wersję do druku.

Jak wam się podoba? 

Komentarze:

  • Sangatsu

    Armia spoko ale nie ma żadnej nowej zdolności,której wcześniej by nie było.

  • @Sangatsu
    A zdolność Teleportacji, Hak oraz Kasparov I? Wydaje mi się, że są to zdecydowanie nowe rzeczy. A przynajmniej się wcześniej z nimi nie spotkałem.

  • Sangatsu

    Teleportacja-Świder (Mephisto)
    Hak-Przyciągnięcie (stare DDM,Mephisto)
    Kasparov zwracam honor rzeczywiście żadna armia nie miała wcześniej takiej zdolności.:-)

  • Nie nie, Hak nie Przyciąga do siebie jednostki tak jak Macki Mephista, tylko przesuwa ją, jeżeli ta znajduje się już obok Haka. Dotyczy wyłącznie przystającego pola, nie oddalonego :)
    Co do Teleportera, to jest chyba różnica między nim a Świdrem, ponieważ Świder może przenieść jednostkę na dowolne pole i to dowolny żeton Mephista. Teleport zaś jest raczej cechą kilku żołnierzy (nie licząc Żetonu Natychmiastowego o tej nazwie) i ma poważne ograniczenie: miejsce ma być oddalone dokładnie o dwa hexy.

  • Wiedźmin

    Kierunki działania oficera czynią go średnio użytecznym, łatwo go zastawić. Zmieniłbym na przystające.

Dodaj komentarz:

Czym jest Neuroshima Hex?

Neuroshima Hex 3.0Neuroshima Hex - jest to strategiczno-taktyczna gra planszowa autorstwa Michała Oracza oparta o grę fabularną Neuroshima, wydana została przez Wydawnictwo Portal w 2005 roku. Rozgrywka (dla 2-4 graczy) polega na prowadzeniu wybranej armii do zwycięstwa poprzez obronę własnego sztabu oraz zniszczenie sztabu przeciwnika. W skład gry wchodzi plansza wraz z zestawem 35 heksagonalnych żetonów dla każdej z armii.