Wszystko, co chciałeś wiedzieć o Neuroshimie Hex 3.0, ale bałeś się zapytać

Napisał w kategorii Neuroshima Hex 3.0 dnia 13 listopada 2013 o godz. 14:35.

Wydawnictwo Portal postanowiło odpowiedzieć na wszystkie nurtujące fanów pytania dotyczące nowej wersji 3.0 Neuroshimy Hex, która już niedługo trafi do naszych sklepów. Artykuł przedstawia nam najważniejsze zmiany, a także wyjaśnia kwestię armii Doomsday Machine.

Z najważniejszych informacji:

  • nowe ilustracje okładki, planszy i żetonów
  • nowe-stare znaczniki obrażeń sztabów (znane z pierwszej edycji)
  • 55 heksogłówek autorstwa Michała Herdy
  • grube żetony (1.5 mm)
  • drobne modyfikacje ikon
  • bogatsza instrukcja z sytuacjami szczególnymi
  • zmiany w rozpoczęciu rozgrywki i w grze dla 3 graczy
  • karty referencyjne dla każdej z 4 armii

 

Dodatkowo:

  • dodatki armijne w latach 2014-15 będą drukowane w dwóch wersjach (dla 2.5 oraz 3.0)
  • armia Doomsday Machine będzie sprzedawana oddzielnie, ma się pojawić już w grudniu

 

Cały artykuł przeczytacie odwiedzając ten link.

Komentarze:

  • ThreefoldBurly

    To wydanie jest chyba najlepszą ilustracją powiedzenia „lepsze jest wrogiem dobrego”, jaką w życiu widziałem. Po co było zmieniać rewelacyjnie czytelny, genialny wręcz dizajn graficzny oryginału na to pstrokate coś Bóg jeden i Trzewik raczą wiedzieć. Pomijam, że same ilustracje są też oględnie mówiąc słabsze od oryginalnych.

    Mają więc zamiar wspierać 2.5 dodatkami jeszcze przynajmniej przez 2 lata. Dobre i to. A później? Mam tylko nadzieje, że któregoś pięknego dnia nie obudzę się z androidową wersją NH zupgrejdowaną przez BDC do 3.0 bez pytania się o moje zdanie i zgodę…

  • pacman

    Come on! Obecne żetony wyglądają jakby ktoś je wyciągnął z lat 90.
    Jest tyle pięknych kolorów na świecie, które można mieszać w dowolny sposób, a tła żetonów są jednolite D: Reszta jest prosta, czasem może i prostacka.
    Przyda się powiew świeżości :)

  • Zazwyczaj tak jest, że sporo osób oburza się zmianami, które im się na pierwszy rzut oka nie podobają, ale po jakimś czasie wszyscy się przyzwyczajają i nie wyobrażają powrotu do tego, co było wcześniej ;]

  • pacman

    O tym właśnie napisał Ender… Dzisiaj wszyscy płaczą jutro wszyscy zapomną.

  • ThreefoldBurly

    @pacman: trudno się spierać w temacie dywinacji. Pożywiom, uwidim.

  • Pingback: Rusza przedsprzedaż Neuroshimy Hex 3.0! • Neuroshima Hex

Dodaj komentarz:

Czym jest Neuroshima Hex?

Neuroshima Hex 3.0Neuroshima Hex - jest to strategiczno-taktyczna gra planszowa autorstwa Michała Oracza oparta o grę fabularną Neuroshima, wydana została przez Wydawnictwo Portal w 2005 roku. Rozgrywka (dla 2-4 graczy) polega na prowadzeniu wybranej armii do zwycięstwa poprzez obronę własnego sztabu oraz zniszczenie sztabu przeciwnika. W skład gry wchodzi plansza wraz z zestawem 35 heksagonalnych żetonów dla każdej z armii.