Missisipi nowym dodatkiem do Neuroshimy Hex!

Napisał w kategorii Armie, Konwenty, Wydawnictwo Portal dnia 29 stycznia 2014 o godz. 09:11.

W miniony weekend, a dokładniej w sobotę 25 stycznia odbyła się już trzecia edycja Portalkonu – konwentu Wydawnictwa Portal. Z punktu widzenia fana Neuroshimy Hex pojawiło się kilka ciekawych informacji, z których najważniejszą na pewno była ta o premierze dodatku armijnego Missisipi!

Powyżej obejrzeć możecie całe nagranie z prezentacji dotyczącej planów wydawniczych w 2014 roku.

Na razie grafika okładki jest tymczasowa, a prace nad samą armią cały czas trwają.

W styczniu premierę miała odświeżona do wersji 3.0 armia Sharrash, która została bardzo dobrze przyjęta przez fanów. Oprócz nowości w postaci premiery Missisipi, która nastąpi w maju tego roku, do naszej dyspozycji oddane zostaną odświeżone armie w wersji 3.0 z pudełkowego dodatku Babel 13, czyli Nowy Jork (premiera w lutym) i Neodżungla (premiera w marcu).

Warto także dodać, iż linia mini dodatków nie zostanie zapomniana – niedługo do naszej dyspozycji oddany zostanie Mad Bomber w wersji 3.0. Są także plany na kolejne dodatki armijne, a dokładną kolejność odświeżonych z 2.5 do 3.0 dodatków poznamy w kolejnych miesiącach.

Komentarze:

  • Orzi

    Ciekawy jestem tylko, czy Nowy Jork i Neodżungla dostaną nowe grafiki. Jednostki wybrane na okładki wyglądają nieźle, ale niektóre, np. Gliniarz z NY, będą wyglądały przestarzale i wyróżniać się na tle nowych grafik podstawowych armii.

    Co ząs do Missisipi – dobra frakcja. Podoba mi się, że zarzucili pomysł wydawania małych, niewiele znaczących w świecie Neuroshimy frakcji i wrócili do większych armii związanych z miastami. Ciekawi mnie jaka będzie ta armia. Osobiście stawiam na bardziej klasyczną talię, nie tak jak dziwne Mephisto czy Dancer, z kilkoma bardzo odpornymi jednostkami i umiejętnościami związanymi z trucizną, coś jak Neodżungla.

  • Hubson

    Missisipi wyjdzie w 3.0? Z tego co czytałem, to do jakiegoś tam roku nowe armie miały wychodzić i w wersji 3.0, i w wersji 2.5, co z fanami którzy nie chcą się zaopatrzyć w wersję 3.0?

  • Hubson – obstawiam, że Missisipi wyjdzie od razu w dwóch wariantach, ale to tylko moje przypuszczenia.

  • Orzi

    Że nie pokazali pudełka w stylu 2.5 to nie znaczy, że nie wydadzą armii w tym stylu. Bez spiny, coś obiecali, to trzeba im wierzyć. Ja i tak chyba powoli zacznę kupować armie w wersji 3.0 i podstawkę z tej edycji, będzie fajnie mieć „nowy” egzemplarz na domowy użytek, podczas gdy starą dwójeczkę będę zabierał tak jak do tej pory „w teren”. Niektóre żetony są już nieźle przechodzone.

  • NeoHex

    Gdzie można Pre-orderować? :D Mam nadzieję, że grono fanów dzięki 3.0 poszerzy się :D

  • NeoHex – Na razie nie ma jeszcze preorderów, ale to tylko kwestia czasu :)

  • Piotrek

    Jestem świeżym posiadaczem Neuroshimy hex (2.0 lub 2.5) i zastanawia mnie czy tymi armiami z 3.0 można grać w starszych wersjach gry czy to będzie niemożliwe? Wiem tylko tyle, że różnią się grafiki, a to nie przeszkadza aż tak. Zatem czy jest coś jeszcze co całkowicie uniemożliwi granie w ten sposób czy można łączyć?

  • Orzi

    Będzie to niemożliwe z tego powodu, że jak na planszy spotkają się żetony z edycji 2.5 oraz 3.0, to jednostki wyjdą z żetonów i Cię zjedzą.

    Nie no, można spokojnie grać armiami z tego i tego, różnice są tylko w grafice.

  • Mają być armie wydawane pod 2.5. A jak nie to fani sami przekonwertują eHeckiem korzystajć z grafik które zwykle są na stronie Portala. Ns ma niezłe wsparcie graczy jakby nie patrzeć.

  • Pingback: Zgłoś mini dodatek do NS Hex – być może zostanie wydrukowany! • Neuroshima Hex

  • Pingback: Premiera Nowego Jorku 3.0 już niedługo • Neuroshima Hex

Dodaj komentarz:

Czym jest Neuroshima Hex?

Neuroshima Hex 3.0Neuroshima Hex - jest to strategiczno-taktyczna gra planszowa autorstwa Michała Oracza oparta o grę fabularną Neuroshima, wydana została przez Wydawnictwo Portal w 2005 roku. Rozgrywka (dla 2-4 graczy) polega na prowadzeniu wybranej armii do zwycięstwa poprzez obronę własnego sztabu oraz zniszczenie sztabu przeciwnika. W skład gry wchodzi plansza wraz z zestawem 35 heksagonalnych żetonów dla każdej z armii.