Jest już instrukcja do Mephisto

Napisał w kategorii Armie dnia 17 września 2013 o godz. 12:57.

Premiera armii Mephisto nadchodzi wielkimi krokami: żetony są już wydrukowane, pozostaje czekać tylko na pudełka. Oznacza to, że armia będzie gotowa już na dniach – szykujemy dla Was coś specjalnego, więc nie regulujcie odbiorników!

Instrukcję do Mephisto znajdziecie w naszym dziale Download, lub bezpośrednio pod tym linkiem (.pdf, 0,9 MB). Miłego zapoznawania się z zasadami i szykowania do wielkiej bitwy!

Komentarze:

  • MichallusTG

    W końcu! :P

  • Ty na pewno długo na nią czekałeś ;D

  • Wszyscy na nią długo czekaliśmy :D

  • Orzi

    Ja także, po poprawkach zapowiada się genialna armia. Nietypowa jak Dancer, ale przy tym niesamowicie różnorodna, a nie takie same żetony dobierane co turę.

    Jako, że Michallus tu zagląda mam takie pytanko – czy nie ma żadnej reguły mówiącej o tym, że gracz Mephisto zaczyna jako pierwszy/ostatni? Wydaje mi się, że jako pierwszy Robaczek będzie miał ostro przerąbane…

  • Pertegrin

    Przeczytałem i jestem zachwycony. Czuję, że będzie to moja ulubiona armia :D Jednocześnie mam nadzieję, że jako kolejny pojawi się Doomsday jako oddzielny army pack, a nie tylko w zestawie z neuroschimą 3.0

  • MichallusTG

    Nie ma żadnej reguły, kto zaczyna pierwszy. Ja gram tak, że Mephisto, jako pierwsza armia, idzie na środek, a przy Mephistowym arsenale przesuwania wszystkiego na planszy przeciwnik i tak nie ucieknie. :D

  • smichan

    Nigdy wcześniej nie miałem do czynienia z tą armią, jednak po przeczytaniu instrukcji wydaje się być bardzo interesująca i dająca wiele możliwości. Czy prawy/lewy kolec dotyczy odpowiednio prawego/lewego ataku Sztabu? W instr. jest napisane, że Kolec nie jest dodatkowym atakiem. Co zatem w przypadku gdy po lewej stronie Mephisto stoi jednostka ‚A’, a żeton lewego kolca leży na innej jednostce ‚B’ – obie są atakowane czy tylko jedna z nich?

  • Orzi

    Ja to zrozumiałem tak, że obie. Nie jest dodatkowym atakiem w sensie, że nie dubluje się z normalnym atakiem sztabu, a nie, że odbiera sztabowi jeden z jego ataków.

  • Mnie interesuje co innego. Jeśli ustawimy sieć na Inkubatorze, to czy jednostka, na której umieszczono Kolec, jest traktowana jako zasieciowana? Wszak jest w opisie Kolca napisane („tak jakby sąsiadowała ze Sztabem”). I druga sprawa: jeżeli uruchamiamy Świder, to czy możemy przemieścić w ten sposób dowolny żeton Mephista? Zasieciowana jednostka (poza Sztabem) nie może wykonać Roszady, ale żadnej takiej uwagi nie ma w opisie Świdra.

  • Orzi

    Tak, w instrukcji jest napisane, że w takim wypadku zakolcowana jednostka jest zasieciowana. Mamy taką robaczą wersję stalowej sieci :) .

    Co do drugiego pytania – do tej pory żaden „ruch” nie mógł być wykonywany na zasieciowanej jednostce. Myślę, że i tutaj tak jest.

  • @ Orzi, dziękuję za rozwianie wątpliwości :)

  • Pingback: Recenzja NS Hex – Duel • Neuroshima Hex

Dodaj komentarz:

Czym jest Neuroshima Hex?

Neuroshima Hex 3.0Neuroshima Hex - jest to strategiczno-taktyczna gra planszowa autorstwa Michała Oracza oparta o grę fabularną Neuroshima, wydana została przez Wydawnictwo Portal w 2005 roku. Rozgrywka (dla 2-4 graczy) polega na prowadzeniu wybranej armii do zwycięstwa poprzez obronę własnego sztabu oraz zniszczenie sztabu przeciwnika. W skład gry wchodzi plansza wraz z zestawem 35 heksagonalnych żetonów dla każdej z armii.