Armia fanowska – Hi-Tech

Napisał w kategorii Armie fanowskie dnia 17 lutego 2014 o godz. 19:12.

Myśleliście, że Posterunek w Hexie wyczerpał się? Że o Posterunku powiedziano już ostatnie słowo? To się grubo mylicie, bo Malkav stworzył armię, którą tworzą najbardziej zaawansowane technologicznie oddziały ostatniej regularnej armii ludzkości.

Pod tym linkiem możecie zapoznać się z armią. Chętni do testów niech piszą na: utarefsonsan[at]o2.pl

Jak wam się podoba?

Komentarze:

  • Jaell

    Wydawała mi się trochę zbyt mocna, ale faktycznie jednostek ma mało, i to atakujących w jednym kierunku. Nawet jeśli – bardzo ciekawe nowe rozwiązanie, naprawdę dobre grafiki. Jeśli będzie zbalansowana to chyba 1 armia fanowska, która trafi do mojej kolekcji (sorry Pielgrzymi :D )

  • Jakby co to wszelkie nieścisłości chętnie powyjaśniam. Wszelkie sugestie mile widziane. Cieszę się że się podoba.

  • Ciekawa koncepcja…

  • Michallus

    Malkav, to ty? Kopę lat! :D To jest dopiero atak z zaskoczenia, nie spodziewałem się fanowskiej armii od Ciebie!

  • Malkav

    No kiedyś trzeba było jakąś opublikować;P Kilka innych leży w śmietniku

  • FOD

    To już druga armia fanowska, która wygląda na bardzo dopracowaną (pierwsza Pielgrzymi). Wprowadza powiew świeżości, a żetony: Tesla, Autokracja i Sowiecki droid świetne.

  • Sangatsu

    Nie,mój pomysł wykorzystany!Gratuluje…:-)
    To teraz chciałbym zadać autorowi parę pytań które mnie nurtowały podczas tworzenia podobnej armii pierwsze nie boisz się ze teleportacja po całej planszy jest za silna i nie powinna być ograniczona do konkretnych pól(ja korzystałem do tego z podłoży)żeby przeciwnik mógł jakoś temu przeciwdziałać?Po drugie nie boisz się ze tep wokół sztabu przypomina dającego mobilność swoim jednostkom wkoło Smarta?I po trzecie nie boisz się że jednostki będą jak ja to nazywam „samostójkami”(z czym walczyłem),czyli postawione i będą atakowały i walczyły same bez konieczności używania ani tepa ani żadnych modułów tak silne ze same wygrają grę?

  • Malkav

    Sangatsu
    nie boje się żadnej z tych rzeczy gdyż armia nie ma żadnych dopakowań do siły ataku i ma jednostek mniej niż posterunek. Teleportacja nie działa jak mobilność smarta czy transporter hegemoni. Tam ograniczeniem jest inna jednostka stojąca obok (nie przeskoczysz) tutaj muszą być co najmniej 2 jednostki przy sztabie żeby dało się je zamienić miejscami. Braki w modułach i jednostkach bardzo ograniczają tą armię. Mobilność to jej atut. Sam decydujesz czy tracisz cenne jednostki, czy zbierasz obrażenia w sztab i liczysz na kontrę. Zagraj parę razy zobaczysz:P

  • Jaell

    A tak z ciekawości, bo zawsze mnie to nurtowało, taką customową armię drukuje się po prostu na grubszym papierze, czy w jakiejś drukarni da się ładnie np. grube, kolorowy żetony zrobić, prawie jak oryginalne? :D

  • 1) da się zrobić je ładnie jakoryginalne, ale pojedynza sztuka drogo wychodzi. Można też kupić arkusz odpowiedniego kartonu (takiego jak na żetony) i nakleić na przykład wydruk na folii samo przylepnej.
    Kiedyś nawet zrobiłem wersję przenośną Hexa. nadruk na magnetycznej foli takiej jak magnesy na lodówkę na żetony, a metalową płytkę zakleiłem wydrukiem planszy. Całość złożona w fajnej drewnianej skrzyneczce.

  • Jaell

    A dało by się tak zrobić, żeby tam, gdzie na obrazku jednostka np. strzela, wychodziły obrażenia? Bo tak np. Pistolet jest w prawym górnym rogu, a znaczniki obrażeń w lewym dolnym (ta jednostka co strzela i atakuje wręcz jednocześnie). Troszkę to tak mierzwi, a armie z Hexa mają jednak przeważnie tak zrobione (sieciarz Borgo, strzelcy Molocha itp)

  • Prawdopodobnie będę w niedalekiej przyszłości robić edycję z lepszymi grafikami, to będę miał na uwadze.

  • Deffers

    Jedna wątpliwość co do opisu- Sowiecki Droid ma pancerz z dwóch czy trzech stron?

  • Błąd w opisie. ma z trzech stron

  • Omnibus

    Fajny pomysł. Poplątanie posterunku z sillicon valley. Idzie 3. w kolejce do druku jak skombinuję tekturę i tusz. Zaraz po Vermeliusie i Firemen-ach.

  • Hmm… a mógłbym prosić jakiegoś linka do tego silicon valley? Może rozwiązali coś podobnego lepiej.

  • Omnibus

    http://boardgamegeek.com/thread/812895/silicon-valley-army-full-pdf-finished-was-iron-cro
    Trochę na wyrost powiedziane, teleporty w tej armii działają trochę inaczej, mają zdziewko inną talię (więcej jednostek), inną cęche sztabu, transportery.

  • Wojt85

    Można poprosić jakiś link, gdzie można by pobrać armie fanowskie w .pdf? Byłbym wdzięczny z chęcią je przetestuję :)

  • PanPancerny

    @ Wojt85
    Proszę pisać na panpancerny.blog@gmail.com

Dodaj komentarz:

Czym jest Neuroshima Hex?

Neuroshima Hex 3.0Neuroshima Hex - jest to strategiczno-taktyczna gra planszowa autorstwa Michała Oracza oparta o grę fabularną Neuroshima, wydana została przez Wydawnictwo Portal w 2005 roku. Rozgrywka (dla 2-4 graczy) polega na prowadzeniu wybranej armii do zwycięstwa poprzez obronę własnego sztabu oraz zniszczenie sztabu przeciwnika. W skład gry wchodzi plansza wraz z zestawem 35 heksagonalnych żetonów dla każdej z armii.