Żetony Dancera na zachętę

Napisał w kategorii Armie dnia 19 czerwca 2012 o godz. 15:11.

Premiera drugiej po Stalowej Policji armii w postaci dodatku armijnego, Dancera, już w przyszłym miesiącu. W czasie oczekiwania na premierę warto rzucić okiem na żetony przygotowane przez Wydawnictwo Portal, które różnią się trochę od fanowskiego oryginału.

dancerWyzwaniem dla niektórych na pewno będzie brak… sztabu, a także tylko trzy jednostki. Cóż, brzmi interesująco, a jak sprawdzi się w konfrontacji z poprzednimi armiami i czy jest dobrze wyważona – o tym wszystkim przekonamy się już niedługo. Galerię kilku zdjęć Dancera zobaczyć można odwiedzając dedykowaną armii podstronę.

Komentarze:

  • DS

    A na dedykowanej podsteonie czytamy:
    Dancer to armia niezwykła – armia z trzema sztabami, armia bez jednostek, armia  z samymi żetonami akcji (Bitwy, Ruch, Odepchnięcie itp). Armia pokazująca możliwości NS HEX, odmieniająca rozgrywkę i sprawiająca kupę zabawy.

    To trzy jednostki czy trzy sztaby?

    Trochę wstyd, żeby na dedykowanych stronach www nie wiedzieli!
    Oj, autorzy, autorzy…

  • Teoretycznie na jedno wychodzi – jednostki działają jak sztaby, ja bym się nie czepiał :)

  • evilkorniszon

    Osobiście odnoszę wrażenie, że Dancer będzie się słabo sprawdzał przy większej ilości graczy. Przy szybkim zapełnianiu planszy żetony natychmiastowe mogą się okazać mniej przydatne wobec jednostek. Poza tym jeżeli te jednostki pełnią rolę sztabów to wychodzi na to, że Dancer będzie bardziej narażony na otrzymywanie obrażeń od standardowych armii i w praktyce może okazać się mało przydatny w grach na więcej niż 2 osoby. Czy armie w hexie są testowane tylko w trybie 2 na 2 czy w innych opcjach także?

  • Obstawiam, że testują je we wszystkie możliwe strony i sposoby – kilkadziesiąt różnych partii to pewnie minimum. W końcu wypuszczenie źle zbalansowanej armii przysporzyłoby więcej szkody, niż pożytku.

Dodaj komentarz:

Czym jest Neuroshima Hex?

Neuroshima Hex 3.0Neuroshima Hex - jest to strategiczno-taktyczna gra planszowa autorstwa Michała Oracza oparta o grę fabularną Neuroshima, wydana została przez Wydawnictwo Portal w 2005 roku. Rozgrywka (dla 2-4 graczy) polega na prowadzeniu wybranej armii do zwycięstwa poprzez obronę własnego sztabu oraz zniszczenie sztabu przeciwnika. W skład gry wchodzi plansza wraz z zestawem 35 heksagonalnych żetonów dla każdej z armii.