Statystyki Mistrzostw Polski w maju

Napisał w kategorii Mistrzostwa Polski dnia 21 czerwca 2018 o godz. 10:02.

Mieliśmy już możliwość podejrzenia statystyk z pierwszych dwóch miesięcy (marca i kwietnia) odbywających się Mistrzostw Polski 2018 – czas na podsumowanie maja.

Rozegrano łącznie 6 turniejów eliminacyjnych, w których uczestniczyło łącznie 75 osób! Zdecydowanie dominują armie podstawowe (może dlatego, że zawodnicy nie biorą własnych, a w zestawie turniejowym są tylko te z podstawki?) – największa liczba pojedynków: Borgo 61, Moloch 50.

Więcej znajdziecie w tym wpisie.

Komentarze:

  • Piotras

    Wiadomo jak prezentują się statystyki Neodżungli? Ta armia będzie kiedyś zreworkowana? W obecnym kształcie nadaje się jedynie do pieca, a szkoda, bo Plants vs. Zombies pokazały, że rozwijanie macierzy może być ciekawe. :d

  • Piotras

    A, i o co chodzi z brakiem Doomsdaya na turniejach? Chyba nie o nieskończone combo, skoro nawet w instrukcji do 3.0 jest napisane, że to cecha armii i nie ma w tym nieprawidłowości? Portal się go wstydzi czy jaki grzyb?

  • Mati

    Myślę że to są fanaberie graczy biorących udział w rozgrywkach, po prostu część nie chce grać na DM, nie bo nie i koniec. Boją się że combo co występuje raz na 100 rozgrywek przydarzy się właśnie im i przegrają turniej o złote gacie. -_- Co to Neodżungi to ta armia potrzebuje zmiany mechaniki, Portal powinien się za to zabrać.

  • Piotras

    My z żoną podnieśliśmy wszystkim jednostkom Neo inicjatywe o 1 i…działa. Toczy wyrównane walki nawet z Molochem, Borgo i Stalową, a przy tym nie jest za mocna. Polecam sprawdzić.

  • Kuba Wirus

    Mam nadzieje, ze podnieśliście te inicjatywę przy pomocy modułu i macierzy…
    Neo potrafi wygrywać bez takiego bonusu. Z inicjatywa wyższa dla wszystkich jednostek chyba powinno wygrywać z 90% gier

  • Piotras

    „Mam nadzieje, ze podnieśliście te inicjatywę przy pomocy modułu i macierzy…”

    Nie, podnieśliśmy bazową.

    „Neo potrafi wygrywać bez takiego bonusu.”

    Powodzenia w grze przeciwko rzeźnikom typu: Borgo, Moloch, Stalowa. Mephisto. ;)

    „Z inicjatywa wyższa dla wszystkich jednostek chyba powinno wygrywać z 90% gier”

    Nie grałem każdego możliwego match-upu, ale z armiami ww. jest równo.

  • Piotras

    Jeszcze odnośnie tych 90%:

    „Największy procent zwycięstw odnotowały: Mephisto – 80%, Nowy Jork – 70%, Missisipi – 68,75%”

    Nie wiem czy Neo z wyższą Ini jest broken, bo nie mam czasu, żeby ograć wszystkie możliwe kombinacje, dlatego polecam samemu spróbować. Napewno dodaje to kopa tej zapomnianej armii.

  • Kuba Wirus

    Są ludzie, którzy uważają, że neodżungla jest idealnym killerem przeciw borgo

Dodaj komentarz:

Czym jest Neuroshima Hex?

Neuroshima Hex 3.0Neuroshima Hex - jest to strategiczno-taktyczna gra planszowa autorstwa Michała Oracza oparta o grę fabularną Neuroshima, wydana została przez Wydawnictwo Portal w 2005 roku. Rozgrywka (dla 2-4 graczy) polega na prowadzeniu wybranej armii do zwycięstwa poprzez obronę własnego sztabu oraz zniszczenie sztabu przeciwnika. W skład gry wchodzi plansza wraz z zestawem 35 heksagonalnych żetonów dla każdej z armii.