Są pierwsze zdjęcia Neuroshimy Hex 3.0!

Napisał w kategorii Neuroshima Hex 3.0 dnia 25 września 2013 o godz. 18:34.

Nie dość, że możemy podziwiać nowe grafiki pudełkowego wydania 3.0 planszowej Neuroshimy Hex, to jeszcze dostaliśmy do dyspozycji artykuł Mirosława Gucwy opisujący nadchodzące zmiany. Dzięki temu dostajemy sporą dawkę informacji o tym co czeka nas jeszcze w tym roku – a zapowiada się bardzo ciekawie!

Nie pozostaje mi nic innego jak tylko zaprosić wszystkich zainteresowanych do obejrzenia galerii, przeczytania artykułu i wyrażania opinii w komentarzach! Jak Wam się podobają nowe grafiki drukowanej pudełkowej Neuroshimy Hex?

Komentarze:

  • K05tek

    Nie udało mi się do końca z artykułu wywnioskować, ale czy wersja 3.0 jest lub będzie na Apple i Androida?

  • Wersja 3.0 to update pudełkowej wersji gry – dodałem o tym info do newsa, dzięki za zwrócenie uwagi. Elektroniczna wersja na razie chyba zostanie z grafikami 2.5, chociaż znając życie pewnie i tam update kiedyś nadejdzie.

  • Orzi

    Cały ten artykuł niestety przypomina mi słabo zrobioną kampanię reklamową. Morze ochów i achów nad nową grafiką (do której z czasem się przekonałem, ale nadal wolę czytelniejsze żetony z wersji 2.5) wspomnienie nowych zasad, więcej ochów i achów nad nową grafiką, pochwała Doomsday Machine oraz heksogłówek, by potem dopisać „ale w Polsce tego nie będzie”.

    Niemniej prędzej czy później i tak to kupię. Jak to mówią, nałóg. Ale na razie wolę wspomóc panów Oracza i Trzewiczka finansowo poprzez kupno Tezerusza niż „naprawdę nowej” Neuroshimy Hex.

  • Mam nadzieję, że uda nam się dorwać kopię do recenzji i wtedy zobaczymy z czym to się je – tu nie ma litości :D

  • Mi się podobają stare grafiki. Nie dlatego, że stare jest lepsze, ale po prostu – mają ciekawy styl. I wstępnie oznaczenia żetonów wydają mi się czytelniejsze z wersji 2,5, te najnowsze… mam wrażenie jakby oznaczenia ataków, sieci, itp. walczyły z postaciami o to, kto się bardziej upchnie na żetonie. No i teraz trudniej mutantów od siebie odróżnić, łatwiej po atakach niż po wyglądzie ;) Ale do wszystkiego się przywyknie.

  • Joi

    Całkiem fajnie wygląda, choć i tak wolę starą wersję. Myślę, że to, co powinniście przede wszystkim poprawić względem starej wersji, to polepszenie instrukcji – żeby znalazły się w niej wszystkie sytuacje szczególne – np. to, że jak medycy się zapętlą, to czy zewnętrzna sieć im działa albo to, czy można rzucić granat z zasieciowanego sztabu Borgo, albo – że nie można kłaść żetonu terenu na drugi żeton terenu, itd. Sporo było takich niedopowiedzeń we wcześniejszej wersji instrukcji…

Dodaj komentarz:

Czym jest Neuroshima Hex?

Neuroshima Hex 3.0Neuroshima Hex - jest to strategiczno-taktyczna gra planszowa autorstwa Michała Oracza oparta o grę fabularną Neuroshima, wydana została przez Wydawnictwo Portal w 2005 roku. Rozgrywka (dla 2-4 graczy) polega na prowadzeniu wybranej armii do zwycięstwa poprzez obronę własnego sztabu oraz zniszczenie sztabu przeciwnika. W skład gry wchodzi plansza wraz z zestawem 35 heksagonalnych żetonów dla każdej z armii.