Są pierwsze zdjęcia Neuroshimy Hex 3.0!
Nie dość, że możemy podziwiać nowe grafiki pudełkowego wydania 3.0 planszowej Neuroshimy Hex, to jeszcze dostaliśmy do dyspozycji artykuł Mirosława Gucwy opisujący nadchodzące zmiany. Dzięki temu dostajemy sporą dawkę informacji o tym co czeka nas jeszcze w tym roku – a zapowiada się bardzo ciekawie!
Nie udało mi się do końca z artykułu wywnioskować, ale czy wersja 3.0 jest lub będzie na Apple i Androida?
Wersja 3.0 to update pudełkowej wersji gry – dodałem o tym info do newsa, dzięki za zwrócenie uwagi. Elektroniczna wersja na razie chyba zostanie z grafikami 2.5, chociaż znając życie pewnie i tam update kiedyś nadejdzie.
Cały ten artykuł niestety przypomina mi słabo zrobioną kampanię reklamową. Morze ochów i achów nad nową grafiką (do której z czasem się przekonałem, ale nadal wolę czytelniejsze żetony z wersji 2.5) wspomnienie nowych zasad, więcej ochów i achów nad nową grafiką, pochwała Doomsday Machine oraz heksogłówek, by potem dopisać „ale w Polsce tego nie będzie”.
Niemniej prędzej czy później i tak to kupię. Jak to mówią, nałóg. Ale na razie wolę wspomóc panów Oracza i Trzewiczka finansowo poprzez kupno Tezerusza niż „naprawdę nowej” Neuroshimy Hex.
Mam nadzieję, że uda nam się dorwać kopię do recenzji i wtedy zobaczymy z czym to się je – tu nie ma litości :D
Mi się podobają stare grafiki. Nie dlatego, że stare jest lepsze, ale po prostu – mają ciekawy styl. I wstępnie oznaczenia żetonów wydają mi się czytelniejsze z wersji 2,5, te najnowsze… mam wrażenie jakby oznaczenia ataków, sieci, itp. walczyły z postaciami o to, kto się bardziej upchnie na żetonie. No i teraz trudniej mutantów od siebie odróżnić, łatwiej po atakach niż po wyglądzie ;) Ale do wszystkiego się przywyknie.
Całkiem fajnie wygląda, choć i tak wolę starą wersję. Myślę, że to, co powinniście przede wszystkim poprawić względem starej wersji, to polepszenie instrukcji – żeby znalazły się w niej wszystkie sytuacje szczególne – np. to, że jak medycy się zapętlą, to czy zewnętrzna sieć im działa albo to, czy można rzucić granat z zasieciowanego sztabu Borgo, albo – że nie można kłaść żetonu terenu na drugi żeton terenu, itd. Sporo było takich niedopowiedzeń we wcześniejszej wersji instrukcji…