Plansze podsumowujące

Napisał w kategorii Ciekawostki dnia 10 lutego 2017 o godz. 16:38.

Grzegorz Kuboszek stworzył plansze zawierające informacje o tym ile każda armia posiada żetonów – przydatne do zapamiętania których jednostek podczas rozgrywki możemy się jeszcze spodziewać.

Pliki znajdziecie na dole naszego działu Download. A Wy sami pamiętacie takie rzeczy, czy zupełnie nie zwracacie na to uwagi?

Komentarze:

  • Czyk

    Taki off topic. Ma ktoś na zbyciu bonusowe żetony? Co prawda mam bombera oraz nocnego zabójce. A chciałbym zebrać wszystkie.

  • crespo21

    Na stronie portalu możesz kupić ;)

  • Grzegorz

    Jak ktoś posiada armię Dancer i Mephisto w wersji 3.0 (razem z żetonem zapasowym) to prosiłbym o skan (nie zdjęcie) i podesłanie adminowi, żebym mógł zrobić wszystko w jednej w tej samej wersji graficznej :)

  • Grzegorz

    Update juz poszedl do Pana Admina :)
    Dziękuję koledze Jakubowi Pander za dostarczenie brakujacych skanow w 3.0 (mephisto i dancer), dodałem również delikatnie tlo

  • „A Wy sami pamiętacie takie rzeczy, czy zupełnie nie zwracacie na to uwagi?”
    Dobrze wypełnione karty mogą być pomocne. Liczenie zawsze jest w cenie.
    Ale ma to zarówno plusy jak i minusy.

    Osobiście nie notuję zagranych żetonów, tylko staram się zapamiętać ile kluczowych żetonów już zeszło. Każda armii ma kilka żetonów, które mają znaczenie w danej rozrywce i ich trzeba sobie pilnować.

    Grałem z przeciwnikami, którzy liczyli żetony z kartą. Wszystko dobrze, póki dobrze liczą. Ale jak się ktoś machnie. A to się zdarza. To potrafi zepsuć plany obu stronom.

  • js29a

    mała poprawka: Outpust -> Outpost

  • Krystian

    Taką rozpiskę zrobiłem już dawno. Z zapamiętaniem nie ma problemu, aczkolwiek wymaga to maksymalnego skupienia w każdej sekundzie gry. Trzeba sobie wyrobić pewne nawyki, jednak gra jest warta świeczki. Najbardziej przydaje się na ostatnie dwa-trzy dociągi. Gdy znasz wszystkie żetony, wtedy można konstruować taktyki z wysokim prawdopodobieństwem powodzenia. Ciekawsze jest prowadzenie własnych statystyk wygranych i przegranych. Szukanie najbardziej uniwersalnych armii

  • Pingback: Aktualizacja plansz • NeuroshimaHex.pl

  • D

    Ja mam taki większy off top. Czy jest szansa dowiedzieć się co to za czcionka?

Dodaj komentarz:

Czym jest Neuroshima Hex?

Neuroshima Hex 3.0Neuroshima Hex - jest to strategiczno-taktyczna gra planszowa autorstwa Michała Oracza oparta o grę fabularną Neuroshima, wydana została przez Wydawnictwo Portal w 2005 roku. Rozgrywka (dla 2-4 graczy) polega na prowadzeniu wybranej armii do zwycięstwa poprzez obronę własnego sztabu oraz zniszczenie sztabu przeciwnika. W skład gry wchodzi plansza wraz z zestawem 35 heksagonalnych żetonów dla każdej z armii.