Obrona Stonekill – nowa kampania dla Neuroshimy Hex

Napisał w kategorii Kampanie dnia 30 kwietnia 2012 o godz. 14:33.

Wydawnictwo Portal postanowiło wydać kampanię autorstwa Szymona Zachary noszącą nazwę Obrona Stonekill, w której dochodzi do odwiecznego starcia pomiędzy ludźmi, a bezwzględnymi maszynami Molocha.

Oto, jak autor opisuje swoje dzieło:

Przedstawiam swoją kampanię stworzoną do gry Neuroshima Hex. Jest ona krótka w porównaniu z oryginalną kampanią z Babel 13 oraz w porównaniu z większością kampanii, które można znaleźć w sieci – wszystkie trzy jej fazy można rozegrać w półtorej godziny, a do ich rozegrania wymagana jest jedynie Neuroshima Hex 2.5 z dodatkiem Babel 13 (dodatek Duel nie jest wymagany).

Kampania opowiada o walce ludzi z maszyną. O konkretnym wydarzeniu, które opisane jest pokrótce w podręczniku „Neuroshima RPG”. Historia obrony Stonekill – bo o tym mowa – jest tam co prawda jedynie nakreślona, jednak była dla mnie inspiracją od samego początku tworzenia kampanii. Mam nadzieję, że udało mi się zawrzeć choć odrobinę klimatu podręcznika w przedstawionych tu krótkich wstępach do danych scenariuszy, jak i w samych misjach. Życzę wszystkim Hexomaniakom wielu udanych rozgrywek w tą kampanię, jak również masy frajdy płynącej z wszelkich partii NS: Hex.

Pobierz: Obrona Stonekill [.pdf, 1.4 MB]

Pozostaje mi jedynie zachęcić wszystkich do gry nową kampanią oraz tworzenia własnych!

Komentarze:

Dodaj komentarz:

Czym jest Neuroshima Hex?

Neuroshima Hex 3.0Neuroshima Hex - jest to strategiczno-taktyczna gra planszowa autorstwa Michała Oracza oparta o grę fabularną Neuroshima, wydana została przez Wydawnictwo Portal w 2005 roku. Rozgrywka (dla 2-4 graczy) polega na prowadzeniu wybranej armii do zwycięstwa poprzez obronę własnego sztabu oraz zniszczenie sztabu przeciwnika. W skład gry wchodzi plansza wraz z zestawem 35 heksagonalnych żetonów dla każdej z armii.