Armia fanowska: ninja klan Kurokage

Napisał w kategorii Armie fanowskie dnia 11 października 2013 o godz. 10:06.

Dziś przedstawię Wam armię fanowską, której autorem jest Dustin Crispo. Mowa o wojownikach ninja zrzeszonych w klanie Kurokage, których ponadprzeciętne umiejętności można wykorzystać do pokonania każdego przeciwnika.

Armia klanu Kurokage skutecznie unikała kontaktu z innymi, dzięki czemu nikt nie wie nawet o ich istnieniu. Cybernetyczni wojownicy ukrywają się w cieniu atakując bezszelestnie i znikając w mgnieniu oka. Członkom klanu udało się uzyskać truciznę z roślin Neodżungli, co czyni ich jeszcze groźniejszymi.

Plusy: armia mobilna, szybka, trudna do trafienia, może otruć przeciwnika, atak z zaskoczenia.

Minusy: brak pancerza i wytrzymałości, tylko jedna jednostka atakująca na dystans, odwracanie uwagi wrogów zamiast ich zabijania.

Sztab armii pozwala Ukryć (symbol księżyca) znajdujące się obok niego własne żetony, co realizowane jest poprzez odwrócenie ich rewersem do góry. Zniknięcie (symbol dymu) pozwala usunąć dowolny żeton przeciwnika z planszy, jednak nie zostaje on odrzucony, tylko trafia do ręki właściciela. Rozproszenie (symbol ucha) pozwala na obrócenie żetonu przeciwnika, natomiast Unik powoduje uniknięcie wszystkich ataków z Inicjatywą 0. Zajrzyjcie do tego wątku na BoardGameGeek po więcej szczegółów.

Autor armii będzie bardzo wdzięczny za jakikolwiek feedback odnośnie balansu armii, jej siły, ale także jakichkolwiek innych uwag odnoszących się do klanu Kurokage. Piszcie w komentarzach co sądzicie o tej armii!

Ps. Czy chcielibyście poczytać o innych armiach fanowskich? A może interesuje Was kolejny po Taktyce dział na stronie, który na podobnej zasadzie prezentowałby Wasze armie? Być może znajdzie się ktoś, kto chciałby do nas dołączyć i prowadzić taki dział na NeuroshimaHex.pl? Dajcie znać w komentarzach!

Komentarze:

  • Tally

    jest słodka, a logo w sztabie przypomina mi broń Scorpiona z Mortal Kombat <3 pewnie się nie znam, ale wydaje mi się, że niestety ta armia nie zadaje jakichś wielkich obrażeń :(

  • Dusty

    Yes I agree, I need to change it to give it more damage output.

    Thanks so much to ender for putting this up.

    I’m just looking to see what people think about the army. It’s not done yet…but almost is.

    I think the army is a little underpowered in its current state…probably going to change those back into mother mods…like they were origanly.

    I posted a more powerfull version of this army on BGG…but ya this one may be too week…I need to do a final version, something in between the two power levels, but I wanted to see what people think about the basic ideas of the army first.

    Thanks again ENDER!

  • Cool, I hope you’ll get more feedback to work on the army to have the final state really soon.

    Jeśli macie jakiekolwiek opinie, wnioski lub spostrzeżenia na temat tej armii, to walcie śmiało w komentarzach – każde zdanie się liczy!

  • Uniq

    Armia wygląda bardzo ciekawie, ma żetony, które wprowadzają nową mechanikę, co bardzo mi się podoba. Niestety o balansie nic nie napiszę bo musiałbym nią zagrać kilkanaście gier…

    Dział z fanowskimi armiami to genialny pomysł, mógłbym wtedy pokazać swoje projekty :P

  • K05tek

    Co do armii się nie wypowiem ale podoba mi się mechanika odwracania żetonów. Kolejne nowe i ciekawe rozwiązanie. Jestem jak najbardziej za nowym działem. Na pewno rozkręci on stronę i community.

  • Tally

    Zapomniałam dodać, że również jestem jak najbardziej ZA takim działem, gdzie prezentowano by armie fanowskie. Bardzo chętnie o tym poczytam i sama też mam już pomysł na armie :)

  • Dusty

    Thanks agian everyone! and one more time for ender!

    got more response here in one day, then I did on BGG!

    anyway…here a a few changes I am thinking of to make the army stronger…Just tell me what you think would be good…or bad.

    Distract chip- Able to MOVE enemy tile…not just rotate

    Mods- Change scout mod, back to The Boss mod (you can see thats how they were origanaly on BGG)

    Battle mod- Mod that you can sacrifice on any one of your turns to start a battle (this was in the old mephesto, but works SO well for this and vanish…because a spot becomes free)

    What do you guys think of Dodge? I may get rid of it…

    Moveing Nets! adding a move to the netters. This might be to powerful, but think about how cool it would be, I would remove dodge if I went this route.

    Change Medic mods to Mother mods. (mother mod+posin mod= awesome)

    Anyway, please do let me know what changes you think are good, and which ones are too powerful. And I will do my best to give you guys the final version of ninjas as soon as I can!

  • Pertegrin

    Podejrzewam, że wszyscy przeglądający tą stronę będą zachwyceni stworzeniem działu o armiach fanowskich :D

  • Dusty – distract chip sounds like a push, other than that it would be strange to force a place to move. Battle mod would really fit for this army. I think you should have dodge – it’s great for defending from HQ. Moving nets sounds too powerful for me, though it would be great to see it in any army.

    Pertegrin – tak, tylko teraz trzeba znaleźć kogoś, kto się tym zajmie ;)

  • Dusty

    Hey Ender Thanks for your input so much!

    I really respect you and what you have done here. A This site really is one of a kind. Made by an Nhex fan for Nhex fans!

    There is no other site on the net like it…BGG is Never updated and has NO easy to find info.

    You have got great info on ALL the armys, a wonderful tactics section in the works and have updates all the time!

    A fan army place is a very wonderful and logical next step, lol, something about this game sparks creativity in people, i know it did in me!

  • Dusty

    Updated to give out more damage

    Also made more use of shade!

    And battle mods! Same as in the old mephesto …you can sacrifice them to start a battle

Dodaj komentarz:

Czym jest Neuroshima Hex?

Neuroshima Hex 3.0Neuroshima Hex - jest to strategiczno-taktyczna gra planszowa autorstwa Michała Oracza oparta o grę fabularną Neuroshima, wydana została przez Wydawnictwo Portal w 2005 roku. Rozgrywka (dla 2-4 graczy) polega na prowadzeniu wybranej armii do zwycięstwa poprzez obronę własnego sztabu oraz zniszczenie sztabu przeciwnika. W skład gry wchodzi plansza wraz z zestawem 35 heksagonalnych żetonów dla każdej z armii.