Armia fanowska – Hell Hounds

Napisał w kategorii Armie fanowskie dnia 24 lutego 2014 o godz. 17:50.

Michallus jakiś czas temu pytał, czy znajdą się chętni do testowania armii Hell Hounds, złożonej ze zmutowanych, krwiożerczych psiaków. Kto nie testował, niech żałuje. Ale kto jeszcze nie spróbował, ma okazję zapoznać się z nią w dziale fanowskim.

Pod tym linkiem znajdziecie opis armii Hell Hounds. Osoby chętne do testów niech piszą na: emha1[at]o2.pl

Co myślicie o tej frakcji?

Komentarze:

  • Rogal

    Proste, acz rewelacyjne rozwiązanie w świetnym wykonaniu. Chętnie wydrukuję i sprawdzę tę frakcję w akcji. :)

  • Sangatsu

    Fajnie kolejna armia!:-D

  • troll

    Najlepsza faonowska armia jaką widziałem.

  • Michallus

    Pancerny! Co ty robisz? Ja jeszcze nie skończyłem! Ona jest dalej w wersji beta! :D

    Dzięki za wrzucenie tego, w dobrym momencie to robisz. Proszę o komentarze na emha1@o2.pl!

  • Sangatsu

    Przy okazji Michallus to mam do Ciebie pytanie jako do autora już 2 armii.W jaki sposób balansujesz i dobierasz jednostkom siły ataków,kierunki ataków wybór rodzaju ataków,cechy specjalne i inicjatywy.Ponieważ ja się z tym teraz potwornie męczę…będę wdzięczny za podpowiedź.:-p

  • @ Michallus
    Nie marudź, jakby wszystkie inne armie nie były co najwyżej „beta”… ;)

  • Michallus

    Sangatsu: po prostu zrobiłem kilkadziesiąt prototypów, grałem, aż zaczęły mi wchodzić dobre nawyki osiągnięte w/w metodą prób i błędów. Gdzieś na necie możesz znaleźć moich starych Alienów do NSHex, moją pierwszą heksową kreację. Prawie nie da się tym grać. W porównaniu z nimi, nawet ja stwierdzę, że HH da się grać. xD

    tl;dr rób rób armie.

  • Michallus

    Właśnie doczytałem Twój komentarz.

    „…jako do autora już 2 armii”

    Co najmniej czterdziestu, a nie dwóch. Tyle, że bardzo mało jest na tyle grywalnych, żeby ujrzało w ogóle światło dzienne. XD

  • Sangatsu

    Dziękuje za rady i przepraszam za niedocenienie…:-p

  • Michallus

    Tu nie chodzi o niedocenienie. xD Po prostu ileś tam prototypów i szkieletów najgłupszych, najdzikszych i kompletnie przeciętnych pomysłów trzeba zrobić, zanim się zacznie orientować w tym, co można by dawać jako znośne, a co po prostu nie wychodzi.

  • superman

    Bardzo dobra (nie, że za mocna, chodzi o pomysł i wykonanie) armia, wydrukuje i sprawdzę jak się spisuje w grze.

  • Shade

    Ciekawy motyw mignięcia – lecz nie czuje klimatu Neuroshimy i post-apo. Potraktowałbym tak jak armię Dancera, czy Mephisto – jako ciekawostka, której bym nie uwzględnił w kolekcjii.

  • tacticus

    A ja zastanawiam się nad mignięciem. Skąd bierze się żeton na migniecie. Czy bierzemy 3, jeden odrzucamy, i np jeden wystawiamy a drugi zachowujemy by wystawić go w późniejszym momencie? A jeśli przejdzie cała kolejka, to co? Albo go zostawiamy i ciągniemy tylko 2, albo kładziemy przed pociągnięciem kolejnych 3. A czy możemy go odrzucić zamiast wystawić, przed pociągnięciem kolejnych 3?

Dodaj komentarz:

Czym jest Neuroshima Hex?

Neuroshima Hex 3.0Neuroshima Hex - jest to strategiczno-taktyczna gra planszowa autorstwa Michała Oracza oparta o grę fabularną Neuroshima, wydana została przez Wydawnictwo Portal w 2005 roku. Rozgrywka (dla 2-4 graczy) polega na prowadzeniu wybranej armii do zwycięstwa poprzez obronę własnego sztabu oraz zniszczenie sztabu przeciwnika. W skład gry wchodzi plansza wraz z zestawem 35 heksagonalnych żetonów dla każdej z armii.

Sklep NeuroshimaHex.pl

Polecamy:

. .