Instrukcja Missisipi jest już dostępna

Napisał w kategorii Armie dnia 19 maja 2014 o godz. 13:32.

Wydawnictwo Portal postanowiło umilić nam czas oczekiwania na oficjalną premierę armii Missisipi publikując instrukcję w formacie PDF. Dzięki niej będziemy mogli dokładnie zapoznać się z nowymi żetonami i ich właściwościami jeszcze przed jej otrzymaniem i rozpakowaniem.

Instrukcje do obu wersji: 2.5 oraz 3.0 znajdziecie w naszym dziale Download.

Która instrukcja Missisipi podoba Wam się bardziej? Przypuszczenia odnośnie oznakowań żetonów się sprawdziły, czy jesteście czymś zaskoczeni?

Komentarze:

  • Sangatsu

    Missisipi to pierwsza armia Michała Oracza do której nie jestem do końca przekonany,nie czuje jej wyjątkowości ani genialności,w przeciwieństwie do jej poprzednich,jak czytam instrukcje to czuje że ta armia może być podatna na zły dociąg,tak czy siak muszę ją jutro wypróbować jak już dostanę swoją przesyłkę…

  • A ja wręcz przeciwnie – spodziewam się mocnej, ale dobrze zbalansowanej armii, z różnymi alternatywami taktycznymi. Coś jak Sharrash, który mi się podoba.

  • Orzi

    Ha, dobrze trafiłem prawie wszystkie umiejętności Sharrash, poza Cieniem. To maleństwo jest silniejsze niż myślałem, ma w sobie wbudowany kolec Mephisto :) . Chyba nie będzie nic bardziej irytującego niż Cień schowany w rogu planszy, podpięty pod Bojler i Mutację, trujący co turę sztab przeciwnika :) .

    Szykuje się chyba najbardziej wkurzająca przeciwnika armia z do tej pory wydanych, a jednocześnie przyjemna do grania. Podoba mi się :>

    Co lepsze, to pierwsza od czasów Duela armia która ma niesamowity potencjał w grze wieloosobowej, szczególnie 2v2. Combosy z Hegemonią czy Nowym Jorkiem mogą być wręcz chore.

  • Orzi

    Jednakże instrukcja trochę zawodzi. W jednym miejscu jest niewłaściwa grafika, a przy opisie podmiany nie sprecyzowano co się dzieje z podmienianym żetonem – czy wraca do ręki, czy idzie na discard, czy jak…

  • @ Orzi
    Co do Podmiany, to zejście z planszy należy rozumieć jako discard. Gdyby chodziło o coś tak niespotykanego dotąd w Hexie jak cofnięcie na rękę, to zostałoby to wyraźnie napisane.

  • Orzi

    @PanPancerny: Przed chwilą przeczytałem to sobie w angielskiej instrukcji, masz rację. Dzięki za odpowiedź :)

  • @ Orzi
    Cofanie na rękę jest w Hexie, ale tylko u Hell Hounds :D

  • Orzi

    No, to jest fajna umiejka, mam nadzieję, że kiedyś pojawi się w jakiejś oficjalnie wydanej armii. Mam za to inne pytanie dotyczące zasad. Chodzi mi o interakcję Vegas i Missisipi. Gdy Agitator przejmie kontrolę nad Trucicielem to czy jego atak normalnie zatruwa używając do tego celu znaczników jadu Missisipi, czy nie robi nic, jako że Vegas nie posiada własnych znaczników jadu? Do tej pory przeciwko Neodżungli używałem jej znaczników jadu, ale tutaj z tymi wszystkimi regułami na temat wspólnych pul znaczników etc. sam nie wiem jak to ma działać.

  • @ Orzi
    Hm. Skoro przejmuje jednostkę zatruwającą, to „przejmuje” również znaczniki Jadu. Gdyby Vegas nie mogłoby zatruwać innych jednostek, to przejmowanie Truciciela czy Bojlera byłoby bezsensowne ;)

Dodaj komentarz:

Czym jest Neuroshima Hex?

Neuroshima Hex 3.0Neuroshima Hex - jest to strategiczno-taktyczna gra planszowa autorstwa Michała Oracza oparta o grę fabularną Neuroshima, wydana została przez Wydawnictwo Portal w 2005 roku. Rozgrywka (dla 2-4 graczy) polega na prowadzeniu wybranej armii do zwycięstwa poprzez obronę własnego sztabu oraz zniszczenie sztabu przeciwnika. W skład gry wchodzi plansza wraz z zestawem 35 heksagonalnych żetonów dla każdej z armii.