NSHex Counter – aplikacja do liczenia żetonów armii!

Napisał w kategorii Mistrzostwa Polski, Mobile, NSHex dnia 12 września 2019 o godz. 19:14.

Staraliśmy się ją dokończyć i wypuścić przez ostatnie kilka miesięcy i w końcu się udało – nasza własna aplikacja do liczenia żetonów armii Neuroshimy Hex o nazwie NSHex Counter właśnie została opublikowana!

NSHex Counter

Stworzona specjalnie dla Was, głównie na turnieje eliminacyjne Mistrzostw Polski, ale korzystać może każdy – dzięki niej łatwiej będzie śledzić stan ilościowy i jakościowy Waszej armii, oraz jednostek przeciwnika.

NSHex Counter: nshex.enclavegames.com/counter/

Aplikacja jest w pełni darmowa i działa na dowolnym urządzeniu z przeglądarką. W planach mamy także wypuszczenie aplikacji Randomizer do losowania armii dla 2-4 graczy, nasz autorski, mobilny dodatek Roulette do planszowej Neuroshimy Hex, oraz niezależną grę mobilną Aftermath osadzoną w świecie Neuroshimy Hex.

Dawajcie proszę znać jakie macie wrażenia, zgłaszajcie problemy i poprawki, oraz promujcie wśród swoich znajomych – owocnego korzystania!

Komentarze:

  • Tomek

    Wygląda świetnie, szczerze powiedziawszy sam chciałem napisać coś podobnego – wyprzedziliście mnie.
    Z ciekawości – w czym to piszecie? Ja mam 8 letnie doświadczenie jako programista, mogę wieczorami coś Wam na GitHubie pomóc, jeśli chcecie.

  • Dzięki! Pisaliśmy w JavaScripcie, ja jestem gamedevem, więc wybrałem Phasera – nie wiem na ile to coś, co może Cię zainteresować.

  • Tomek

    Na szybko sprawdziłem, bo nie znam tego Frameworka. Wydaję się on prosty i przystępny, widzę, że ma sporo tutoriali, to dobrze. W HTML i JavaScript też mam jakieś doświadczenie, ale jednak specjalizuję się w C#, Java, jakieś ciężkie algorytmy.
    Kusi mnie, żeby samemu napisać sztuczną inteligencję do gry w NSH, ale aż tyle czasu nie mam niestety. Jakby co służę poradą/pomocą ;)

  • Ja raczej robię proste gierki webowe, więc ktoś z doświadczeniem czegoś większego na pewno by się przydał – chętnie skorzystam z propozycji :)

  • Indolent

    Aplikacja prosta i fajna, ale nie do końca rozumiem potrzebę dodania muzyki – ciężko mi sobie wyobrazić sytuację, w której bym chciał grać w hexa oraz puszczać przy tym soundtracka:) Łatwo ją chociaż wyłączyć, ale może lepiej byłoby domyślnie mieć ją wyciszoną?

  • Kwestia gustu – gdyby wcale nie było muzyki, to od razu ktoś by to (znowu) wypomniał (true story). Jak przeszkadza, to można wyłączyć i nigdy do niej nie wracać. Rozważymy domyślnie wyłączoną, dzięki za feedback!

  • NDEJO

    Dzięki za aplikację. Doceniam ludzi, którzy robią coś dla pożytku innych i udostępniają rzeczy nieodpłatnie. Mogę zrobić chociaż tyle i dać wstępny feedback (jeszcze nie korzystałem, ale na pewno skorzystam).

    – Też wolałbym muzykę domyślnie wyłączoną
    – Fajnie by było mieć przycisk do odwracania ekranu – tak aby obie strony mogły jednocześnie korzystać, bez odwracania telefonu czy tabletu
    – Wyszarzenie przy niektórych armiach jest zbyt słabe – zwłaszcza przy armiach koloru szarego jak doomsday czy smart – jakbyście mogli bardziej rozjaśnić, dodać dodatkowy layout w postaci przekreślenia, lub wyszarzyć także ramkę – to będzie to dużo lepiej widoczne
    – na koniec dodałbym w opcjach możliwość wyłączenia procentów – mnie osobiście przeszkadzają. Zamiast tego wolałbym liczbę pozostałych żetonów, która obecnie widnieje poniżej na mało czytelnym polu – naprawdę doceniam urok grafiki, ale niejednolite pole (poziome linie) zaniżają czytelność i widoczność czcionki. Przy zamianie procentów na liczbę pozostałych żetonów nie ma potrzeby dodawania „/X”

    I jeszcze raz dzięki za apkę. Jeśli jakieś komentarze są nie jasne albo chcielibyście żebym coś doprecyzował to dajcie znać w komentarzu. Świetna robota, pozdrawiam ;)

  • Czy można tę aplikację skądś ściągnąć na Androida? Czy jest tylko webowa? (Znaczy można sobie ją tak czy siak dodać do ekranu głównego, ale byłoby wygodniej, gdyby dało się ją normalnie pobrać). I podłączam się do głosów wyżej, że lepiej by było, gdyby domyślnie miała wyłączoną muzykę. Procenty są fajne i aplikacja wygląda na przydatną, przetestuję w grze :D

  • NDEJO, dzięki za konkretny feedback!
    Joi, jest webowa, ale już kilka osób pytało o instalkę na Androida, więc pewnie przygotujemy.

  • Haz

    Dobra robota, naprawdę przydatna apka. Jest jednak kilka rzeczy do których można się przyczepić. Cztery pierwsze punkty w mojej liście obowiązkowo do zmiany, reszta to subiektywne odczucia i mało ważne rzeczy. Dzięki za stronkę.

    – Sortowanie żetonów po procentach.
    – Scrollowanie listy.
    – Swipeowanie pomiędzy armiami, przesunięcie przełączania na dół.
    – Obsługa wyświetlania obu armii jednocześnie na większych ekranach.
    – Ilość pozostałych żetonów lekko zlewa się z żółto-czarnymi tabliczkami.
    – Losowanie armii.
    – Health pointy.
    – Większa ilość graczy.
    – Dodanie instrukcji do armii.
    – Zmiana grafiki interfejsu na coś prostszego. Taki wygląd w 2008 robił wrażenie, imo teraz jest mało estetyczny i odpychający.

  • Demonurg

    Wow, cool app, I wish to create something like that too, actually)
    @Ender, if you have not tried it I suggest to do a PWA instead of mobile app, it is easier in maintenance. I can help with that.

  • Haz, dzięki za feedback! Część z tych rzeczy na pewno zaadresujemy, inne trzeba będzie przedyskutować, bo mogą zająć zbyt dużo czasu, a chcielibyśmy pójść za ciosem i wypuścić jak najszybciej pozostałe aplikacje.

    Demonurg, thanks! That’s actually funny, because I have most of PWA features already implemented, we just decided to skip it to release the app as soon as possible – it should have PWA features enabled by default next week already.

  • Tomek

    Z prostszych rzeczy, które możecie na szybko poprawić to zamieńcie grafiki strzałek, są nieintuicyjne – strzałka w górę robi scroll w dół i odwrotnie.

  • NDEJO

    Dołączam się do komenatrza @Tomka, nie chciałem się do więcej rzeczy przyczepiać, ale te strzałki są mylące ;)

  • Tomek, NDEJO – dzięki, w ciągu najbliższych kilku dni wyjdzie nowa wersja zaktualizowana o rzeczy, które jesteśmy w stanie na szybko poprawić (muzyka, strzałki, itp) lub dokończyć (działanie offline z PWA).

  • Kasia

    Ja osobiście przypadkiem na telefonie przyzoomowałam widok i nie dalo sie nim wrócic do pozycji wyjściowej- scrollowanie dobrze nie dzialało.
    Szkoda tez ze od razu przy wyjściu, nawet przypadkowym, nie ma mozliwosci powrotu do ostaniego stanu klocków. Opcja „kontynuuj” byłaby na miejscu.
    Pozan tym mi osobiście sie podobaja % ale muzyke też od razu wyłaczyłam.

Dodaj komentarz:

Czym jest Neuroshima Hex?

Neuroshima Hex 3.0Neuroshima Hex - jest to strategiczno-taktyczna gra planszowa autorstwa Michała Oracza oparta o grę fabularną Neuroshima, wydana została przez Wydawnictwo Portal w 2005 roku. Rozgrywka (dla 2-4 graczy) polega na prowadzeniu wybranej armii do zwycięstwa poprzez obronę własnego sztabu oraz zniszczenie sztabu przeciwnika. W skład gry wchodzi plansza wraz z zestawem 35 heksagonalnych żetonów dla każdej z armii.