Armia fanowska Trubadurzy

Napisał w kategorii Fani dnia 23 czerwca 2020 o godz. 12:11.

Dziś prezentujemy Wam prototyp armii od jedenastoletniego fana, który postanowił spożytkować czas wolny dostępny z okazji globalnej sytuacji.

Mam na imię Mateusz lat 11 i chodzę do szkoły muzycznej. Podczas „koronaferii” wymyśliłem armię Trubadurzy operującą falą dźwiękową. Proszę o wszelkie uwagi by ulepszyć armię. Neuroshima Hex jest moją ulubioną grą planszową w którą gram z tatą i kolegami od 4 lat. Pomysł na armię, opis i rysunki są moim dziełem.

Armia Trubadurzy wydaje się być dosyć silna, ma kilka ciekawych pomysłów – cóż, pozostaje życzyć młodemu fanowi powodzenia w jej rozwijaniu! Jeśli macie jakieś rady, to śmiało piszcie w komentarzach.

Komentarze:

  • Somas

    Super armia! Pozdrawiam

  • krajarek

    Dużo jednostek, mało modułów, ale zamysł z falą dźwiękową ogólnie ciekawy i wart kontynuacji. na pierwszy rzut oka cecha sztabu wydaje mi się zbyt mocna. Skoro to „Trubadurzy”, to może zamiast Paraliżu zastosować jakieś Ogłuszenie? (np. – opóźnienie inicjatywy). Podoba mi się Ściana dźwięku. Albo jakaś Kakofonia… raz na turę można dowolnie odwrócić (lub w inny sposób zakłócić działanie) przeciwnika. Kombinuj, Młody – powodzenia!

  • Koziarek88

    Fajnie

  • Olekman

    Paraliż każdej wrogiej jednostki sąsiadującej ze Sztabem to jednak trochę za dużo. Niektóre armie nie mają za wielu strzelców lub sieciarzy i miałyby spory problem z atakiem na Sztab Trubadurów, np. Death Breath czy Mephisto.

Dodaj komentarz:

Czym jest Neuroshima Hex?

Neuroshima Hex 3.0Neuroshima Hex - jest to strategiczno-taktyczna gra planszowa autorstwa Michała Oracza oparta o grę fabularną Neuroshima, wydana została przez Wydawnictwo Portal w 2005 roku. Rozgrywka (dla 2-4 graczy) polega na prowadzeniu wybranej armii do zwycięstwa poprzez obronę własnego sztabu oraz zniszczenie sztabu przeciwnika. W skład gry wchodzi plansza wraz z zestawem 35 heksagonalnych żetonów dla każdej z armii.