Zestaw 10 armii z dodatkami

Napisał w kategorii Armie, Dodatki dnia 6 października 2017 o godz. 10:09.

Zajęci informacjami dotyczącymi Iron Gang mogliście przegapić interesującą nowość w sklepiku Portalu – mega paczkę 10 armii Neuroshimy Hex wraz z dodatkami.

Niniejszy specjalny Zestaw 10 armii z dodatkami zawiera 10 rozszerzeń do gry Neuroshima HEX! 3.0 – wszystkie dodatkowe armie, jakie wyszły w języku polskim, bez Stalowej Policji i Iron Gang.

W pudle znajdziemy więc armie Dancera, Mephisto, Missisipi, Smarta, Neodżungli, Nowego Jorku, Uranopolis, Death Breath, Vegas, Sharrash, a także Kafle Terenów, Najemników z Alabamy, Żetony Promocyjne Zestaw I (Mad Bomber, Generator Pola, Nocny Łowca, Zabójca, Baza Transportowa), Przewoźników oraz Puste Hexy. Jak widać lista robi wrażenie.

Jeśli ktoś z Twoich znajomych zastanawiał się nad wejściem w świat Neuroshimy Hex i zakupem całej kolekcji dodatków do podstawowej wersji gry, to teraz będzie miał świetną okazję – powyższy komplet kosztuje 249 PLN, co daje ponad 100 PLN zniżki gdyby kupować wszystkie elementy oddzielnie.

Komentarze:

  • Stefan

    A widze ze nie ma tez Doomsday Machine :/

  • Nemo

    DDM chyba nigdy nie wyszedł w wersji pudełkowej, jedynie w wersji „torebkowej”. O ile mogę zrozumieć, czemu nie ma tu DDM (wszak Portal pisał, iż ta armia nie zobaczy więcej drukarni, a poza tem i tak nie można z niej korzystać podczas turniejów), o tyle brak Stalowej Policji jest zastanawiający.

  • mamm

    A na czym polega ta nieturniejowość DDM? Czy nie jest tak zbalansowana jak inne? W sumie gram ją często i wyniki są różne…

  • Orzi

    Jest trudno dostępną promoską to raz, dwa ma możliwość zrobienia nieskończonego combo. Nie wiem czy to prawda, ale słyszałem ploty, że to nie MOracz ją balansował co też przekłada się na siłę armii. Ale głównie dwa pierwsze powody.

  • Gaspar

    Co do tego comba z nieskończonym strzałem to potrzebny jest jeden roztrajacz i dwa stanowiska ogniowe: układasz żetony w trójkąt tak aby jeden wylot (lewy/prawy) przylegał do wlotu stanowiska a wylot (stanowiska) był skierowany w wlot stanowiska(2) którego wylot jest skierowany w wlot roztrajacza. Strzelasz w jaki kolwiek wlot i robi się nieskończona pętla przy czym jeśli środkowy wylot roztrajacza jest skierowany na sztab przeciwnika to (sztab) obrywa nieskończonoś strzałów o sile strzału strzelca który to urochomił. Mam nadzieje że to jasno opisałem i zrozumiecie :)

  • Gaspar

    *że opisałem to zrozumiale.

  • nowyfan

    jeden zapis w instrukcji uwolnił by od tego problemu na turniejach: „W rozgrywkach turniejowych każdy strzał DDM może przejść przez jednostkę przekierowującą/roztrajacz tylko jednokrotnie. Przy kolejnym przejściu definytywnie utyka.”

    PS: mogą być jeszcze 3 przekierowujące i strzał gausa:)

  • Gaspar

    Tylko wtedy nie skończony strzał byłby w 3 strony :D

Dodaj komentarz:

Czym jest Neuroshima Hex?

Neuroshima Hex 3.0Neuroshima Hex - jest to strategiczno-taktyczna gra planszowa autorstwa Michała Oracza oparta o grę fabularną Neuroshima, wydana została przez Wydawnictwo Portal w 2005 roku. Rozgrywka (dla 2-4 graczy) polega na prowadzeniu wybranej armii do zwycięstwa poprzez obronę własnego sztabu oraz zniszczenie sztabu przeciwnika. W skład gry wchodzi plansza wraz z zestawem 35 heksagonalnych żetonów dla każdej z armii.