Wielka aktualizacja treści!

Napisał w kategorii Strona dnia 18 grudnia 2010 o godz. 14:01.

W końcu się udało – co prawda zakładałem, że potrwa to może z tydzień, a skończyło się po miesiącu, ale jest! Udało się uzupełnić sporo treści na stronie (jest już prawie 70 podstron). Najważniejsze są zasady gry Neuroshima Hex, nad którymi zeszło zdecydowanie więcej czasu, niż można się było spodziewać. Mimo, że roboty było sporo, to jednak udało się tego dokonać. Oczywiście nie jest to koniec, a jedynie początek tworzenia bazy materiałów związanych z Neuroshimą Hex.

Jak zapewne pamiętacie, w powitalnej notce napisałem, że serwis startuje z samymi newsami, a treści będą na bieżąco uzupełniane. Długo trzeba było czekać, ale udało mi się przez to wszystko przebrnąć. Zasady, mimo, że są to „tylko” kopie treści z oryginalnych, papierowych instrukcji (do których oczywiście pełne prawo jeśli chodzi o kopiowanie i rozpowszechnianie ma Wydawnictwo Portal), to jednak w takiej formie nie występowały. Teraz wszystko jest ze sobą powiązane: czytając opis danej armii można przejrzeć wszystkie jej poszczególne żetony, poczytać o co ciekawszych modułach, zobaczyć jakie inne armie posiadają je w swoich taliach itd. Wszystko jest ze sobą logicznie połączone, dzięki czemu można płynnie przechodzić po interesujących nas tematach. Można także bezpośrednio linkować do konkretnych haseł, jeśli na przykład ktoś grający w Hexa Online nie będzie wiedział co to jest Skoper. Jak się można łatwo domyśleć – zasady te skierowane są do początkujących graczy. Wiele razy ktoś się mnie pytał o konkretne rzeczy, a teraz zamiast tłumaczyć kolejny raz to samo, po prostu wysyłam mu linka. Proste, łatwe i przyjemne.
Wracając jeszcze do samego przygotowania zasad w tej formie, to należy wspomnieć, że efka pomogła mi od strony graficznej – zajęła się obrobieniem skanów wszystkich żetonów, co też do łatwych i szybkich rzeczy nie należało.

Oprócz zasad, pojawiło się tez kilka drobnych wpisów w dziale Artykuły, a w dziale Mobile znaleźć można nieco informacji o wersji mobilnej Hexa na urządzenia przenośne. Galeria oraz Download nadal pozostają puste, ale mam nadzieję, że już w ciągu najbliższych dni uda się je zapełnić interesującymi materiałami.

Jak Wam się to wszystko podoba? Uważacie, że zasady w takiej formie bardziej przydadzą się początkującym graczom, czy może lepszy jest dla nich po prostu plik PDF z instrukcją? Aha, jeśli znajdziecie jakieś błędy, to oczywiście dajcie znać. Opinie także będą mile widziane. Na razie to tyle, kolejne zmiany niedługo.

Komentarze:

  • czyżby wszyscy czekali, aż ja pierwsza skomentuję? ;> ;P
    Ja uważam, że Ender wykonał kawał świetnej roboty, ale chyba nie spodziewaliście się, że mogłabym myśleć inaczej ;)
    Teraz już nie będę musiała co chwilę pytać „a co ten robi?” i wertować instrukcję kiedy Ender odpowie „poszukaj sobie” :P zatem dzięki :)
    p.s. poproszę o podlinkowanie „efki” :)

  • ARMIE FANOWSKIE!

    Jeżeli chcesz z nimi pomocy, to znasz mojego mejla, ale postaraj się je tu szybko wsadzić – szczególnie reedycje Midagi z Boardgamegeeka, bo to są klasyczne fanówki wystrzelone w drugą edycję.

  • efka – podlinkowane, a masz ;)
    Michallus – jasne, cały dział Społeczność chcę poświęcić właśnie głównie na armie fanowskie (i scenariusze). Jeszcze sporo roboty będzie, jeśli cała strona ma być wypełniona treścią.

  • Ender – dzięki
    A co do nowych treści kto by się spodziewał, że aż tyle tego, ale to akurat pozytyw :)

  • Kozi

    Super, pierwszy i drugi rzut oka bardzo pozytywny, wszystko przejrzyste, akurat zamierzałem przypomnieć sobie zasady i odurzyć Hexa, więc będzie w sam raz :)

  • efka – fakt, na początku nie wyglądało to na aż tyle roboty ;)
    Kozi – cieszy mnie fakt, że się podoba i że będzie przydatne :]

Dodaj komentarz:

Czym jest Neuroshima Hex?

Neuroshima Hex 3.0Neuroshima Hex - jest to strategiczno-taktyczna gra planszowa autorstwa Michała Oracza oparta o grę fabularną Neuroshima, wydana została przez Wydawnictwo Portal w 2005 roku. Rozgrywka (dla 2-4 graczy) polega na prowadzeniu wybranej armii do zwycięstwa poprzez obronę własnego sztabu oraz zniszczenie sztabu przeciwnika. W skład gry wchodzi plansza wraz z zestawem 35 heksagonalnych żetonów dla każdej z armii.