Ukrywanie rodzynków, czyli Michał Oracz opowiada o smaczkach w Neuroshimie Hex

Napisał w kategorii Wydawnictwo Portal dnia 26 kwietnia 2014 o godz. 13:59.

Michał Oracz kontynuuje gościnne wpisy na blogu Ignacego Trzewiczka. Tym razem z artykułu dowiemy się o jego zamiłowaniu do kreowania światów i budowania fabuły w grach a także całej kolekcji drobnych smaczków poukrywanych w planszowej grze Neuroshima Hex.

„Korzystając z miejsca, jakie dał mi na swoim blogu Ignacy, przemycę dzisiaj kilka dość hermetycznych ciekawostek związanych z przebiciami fabuły w moich taktycznych planszowych tworach.”

„O tak, frakcje się mieszają – i widać to prawie w każdym dodatku NS Hex.”

Cały wpis znajdziecie w tym miejscu – zachęcam do lektury.

Komentarze:

Dodaj komentarz:

Czym jest Neuroshima Hex?

Neuroshima Hex 3.0Neuroshima Hex - jest to strategiczno-taktyczna gra planszowa autorstwa Michała Oracza oparta o grę fabularną Neuroshima, wydana została przez Wydawnictwo Portal w 2005 roku. Rozgrywka (dla 2-4 graczy) polega na prowadzeniu wybranej armii do zwycięstwa poprzez obronę własnego sztabu oraz zniszczenie sztabu przeciwnika. W skład gry wchodzi plansza wraz z zestawem 35 heksagonalnych żetonów dla każdej z armii.