Tło fabularne Missisipi

Napisał w kategorii Armie dnia 23 maja 2014 o godz. 10:20.

Kontynuując wątek premiery Missisipi i różnorakich materiałów, którymi raczy nas Wydawnictwo Portal, dziś możemy przeczytać tło fabularne tej armii bezpośrednio z podręcznika Neuroshima RPG. Ci, którzy nie znają jeszcze Missisipi dzięki temu opisowi powinni poczuć klimat tej specyficznej armii.

Ci, co żyją w okolicach Missisipi, to w zasadzie mutanci. Niby wyglądają normalnie… To tylko pozory. Łażą w ciężkich przeciwdeszczowych płaszczach, noszą maski przeciwgazowe i mają grube rękawice. Z daleka wyglądają o wiele gorzej niż mutanci.

Z drugiej strony, trudno im się dziwić. Missisipi to dziś najbardziej niebezpieczny teren, ta rzeka niemal gotuje się od syfu, który zawiera. Pieni się i bulgocze.

Pomyśl, właziłbyś do niej bez dobrych gumowców?! Tak więc ci, którzy pracują na Missisipi, to skubańcy łażący w naprawdę grubych gumowcach.

Są odporni dosłownie na wszystko. Co prawda, rzadko opuszczają swój ukochany ściek, ale jak już ruszą swe twarde dupsko, możesz być pewien dwóch rzeczy. Po pierwsze, nigdy nie wysyłaj ich do sprawdzania, czy teren jest skażony. To, że gość z Missisipi rozbił gdzieś namiot, nie oznacza, że ty przetrwasz tam choć pięć minut. A po drugie, możesz być pewien, że koleś, który wychował się na tej rzece, widział naprawdę wszystko. Możesz go pytać i na każdy temat usłyszysz historyjkę. Ich opowieści są naprawdę przekonujące, no ale jeśli każda minuta historyjki poparta jest prezentacją kolejnej blizny, trudno nie uwierzyć, nie?

Ja pierniczę, ale oni wyglądają! Życie na rzece to nie bajka, tego jestem pewien.

Oryginalny dokument ściągnąć możecie z naszego działu Download. I jak, poczuliście już klimat trujących ścieków Missisipi?

Komentarze:

Dodaj komentarz:

Czym jest Neuroshima Hex?

Neuroshima Hex 3.0Neuroshima Hex - jest to strategiczno-taktyczna gra planszowa autorstwa Michała Oracza oparta o grę fabularną Neuroshima, wydana została przez Wydawnictwo Portal w 2005 roku. Rozgrywka (dla 2-4 graczy) polega na prowadzeniu wybranej armii do zwycięstwa poprzez obronę własnego sztabu oraz zniszczenie sztabu przeciwnika. W skład gry wchodzi plansza wraz z zestawem 35 heksagonalnych żetonów dla każdej z armii.