Testy bojowe Uranopolis

Napisał w kategorii Armie dnia 8 kwietnia 2016 o godz. 10:08.

Dziś udało mi się odnaleźć interesującą rzecz – szkic newsa rozpoczętego dokładnie rok temu, który przedstawiał pojedynki Uranopolis ze wszystkimi pozostałymi armiami.

uranopolis-zdjecia

Zaraz po premierze Uranopolis postanowiłem sprawdzić w praktyce balans tej armii, ponieważ głównym powodem opóźnień jej wydania był właśnie problem z odpowiednim zbalansowaniem jednostek wobec innych armii. Rozegrałem 22 pojedynki: Uranopolis z pozostałymi armiami, razem z rewanżami.

Efekt możecie zobaczyć poniżej:

  • Uranopolis (A) vs Posterunek (J) [18:1] (wygrana U)
  • Hegemonia (A) vs Uranopolis (J) [17:9] (przegrana U)
  • Smart (A) vs Uranopolis (J) [11:12] (wygrana U)
  • Uranopolis (A) vs Vegas (J) [18:-44] (wygrana U)
  • Moloch (A) vs Uranopolis (J) [5:7] (wygrana U)
  • Uranopolis (A) vs Missisipi (J) [17:11] (wygrana U)
  • Doomsday Machine (A) vs Uranopolis (J) [18:12] (przegrana U)
  • Uranopolis (J) vs Sharrash (A) [12:13] (przegrana U)
  • Neodżungla (J) vs Uranopolis (A) [16:18] (wygrana U)
  • Uranopolis (A) vs Borgo (J) [11:11] (remis)
  • Nowy Jork (A) vs Uranopolis (J) [6:12] (wygrana U)

Rewanże:

  • Uranopolis (J) vs Posterunek (A) [10:11] (przegrana U)
  • Hegemonia (J) vs Uranopolis (A) [18:16] (przegrana U)
  • Smart (J) vs Uranopolis (A) [-3:15] (wygrana U)
  • Uranopolis (J) vs Vegas (A) [19:20] (przegrana U)
  • Moloch (J) vs Uranopolis (A) [12:17] (wygrana U)
  • Uranopolis (J) vs Missisipi (A) [8:19] (przegrana U)
  • Doomsday Machine (J) vs Uranopolis (A) [13:14] (wygrana U)
  • Uranopolis (A) vs Sharrash (J) [12:16] (przegrana U)
  • Neodżungla (A) vs Uranopolis (J) [] (20:13) (przegrana U)
  • Uranopolis (J) vs Borgo (A) [8:16] (przegrana U)
  • Nowy Jork (J) vs Uranopolis (A) [13:10] (przegrana U)

Czy można na jego podstawie wyciągnąć jakiekolwiek wnioski? Nawet w tak niewielkiej ilości rozegranych pojedynków wyniki wskazują na dobry balans armii – przy większej ilości (100+ pojedynków) pewnie wygląda to jeszcze lepiej.

Komentarze:

  • Gwiazda polarna

    Zróbcie test Neodzungli przeciwko molochowi i DDmaschine, zero szans (dla zielonej sałaty) na 15 rund 1 może 2 wygrane przez zielonych… To jest słaby balans ;-)

  • Czy ja wiem – zależy kto zacznie i gdzie się rozstawi. Neodżungla w jednym rogu i Moloch w drugim to wiadomo, ale jeśli Neodżungla dostawi się blisko Molocha, to różnie się to może skończyć. Już wiele razy widziałem jak Neodżungla rozjeżdżała Molocha na potęgę przy względnie dobrym przychodzeniu żetonów, co nie jest takie rzadkie.

  • Wiedźmin

    Proponuję więcej pograć.

Dodaj komentarz:

Czym jest Neuroshima Hex?

Neuroshima Hex 3.0Neuroshima Hex - jest to strategiczno-taktyczna gra planszowa autorstwa Michała Oracza oparta o grę fabularną Neuroshima, wydana została przez Wydawnictwo Portal w 2005 roku. Rozgrywka (dla 2-4 graczy) polega na prowadzeniu wybranej armii do zwycięstwa poprzez obronę własnego sztabu oraz zniszczenie sztabu przeciwnika. W skład gry wchodzi plansza wraz z zestawem 35 heksagonalnych żetonów dla każdej z armii.