Przerażający Borgo – Michał Oracz opowiada o armii mutantów

Napisał w kategorii Armie dnia 4 kwietnia 2014 o godz. 11:49.

Na blogu Ignacego Trzewiczka pojawił się kolejny tekst Michała Oracza – tym razem możemy poczytać o Borgo. Wiele początkujących osób twierdzi, że mutanci są armią po prostu zbyt silną – z artykułu dowiemy się jak skutecznie przeciw nim walczyć.

Borgo jest potwornie szybki i potrafi czyścić planszę. Potrafi zadać sporo ran Sztabowi przeciwnika, gdy już się do niego dostanie. Jednocześnie bardzo słabo przebija się przez ochronny mur wokół Sztabu przeciwnika, a najskuteczniejsze ataki (Sieciarz) wykonywane są przez stosunkowo bezbronne jednostki, wymagające dodatkowej ochrony.

Cały artykuł znajdziecie tutaj. A Wy co o tym myślicie? Armia Borgo jest za silna, czy w sam raz? Poznaliście już jej wszystkie mocne i słabe strony? To Wasza ulubiona armia, czy za nią nie przepadacie? A może czytaliście już nasze artykuły o taktyce Borgo i znacie niebieskich mutantów na wylot?

Komentarze:

  • Sangatsu

    Absolutnie nie boje się Borgo…wszystko zależy od rozdania i gracza,na Borgo mam prostą metodę czasem dam mu się obić zadając mu taką samą lub większą ilość obrażeń i jednocześnie staram się wyczyścić plansze ze wszystkich mutantów.Jedyne na co muszę uważać i czego muszę się kategorycznie pozbywać to Sieciarze i Zabójcy.Po prostu nie mogą mieć przewagi liczebnej na planszy to wszystko…:-p

  • Borgo ma dwie jednostki którymi jest w stanie odrobić straty obrażeń, po za nimi może się właściwie tylko bronić. Jak w czasie bitwy dostanie straty rzędu 6-7 obrażeń zwykle już się nie podnosi.

Dodaj komentarz:

Czym jest Neuroshima Hex?

Neuroshima Hex 3.0Neuroshima Hex - jest to strategiczno-taktyczna gra planszowa autorstwa Michała Oracza oparta o grę fabularną Neuroshima, wydana została przez Wydawnictwo Portal w 2005 roku. Rozgrywka (dla 2-4 graczy) polega na prowadzeniu wybranej armii do zwycięstwa poprzez obronę własnego sztabu oraz zniszczenie sztabu przeciwnika. W skład gry wchodzi plansza wraz z zestawem 35 heksagonalnych żetonów dla każdej z armii.