Opis armii Uranopolis

Napisał w kategorii Armie dnia 17 lutego 2015 o godz. 13:05.

Nasza recenzja Uranopolis zbliża się wielkimi krokami, natomiast dziś w Wasze ręce oddaję opis tej armii, czyli informacje objaśniające wszystkie żetony i ich unikalne właściwości jak Wyburzenie, Promień, Transformator Gaussa czy Odpady.

uranopolis-zdjecia

Promujemy Neuroshimę Hex w wersji 3.0, więc w takiej wersji pojawiły się żetony w opisie armii Uranopolis, choć jeszcze do niedawna trzymaliśmy się mocno 2.5. Kilka dni temu strona nieco się odświeżyła (logo z adresem www, grafiki żetonów w 3.0), a kolejne armie wydane do tej pory doczekają się swojej aktualizacji z 2.5 do 3.0 w Zasadach.

Jeśli uda mi się jakoś sensownie rozwiązać kwestię posiadania jednocześnie grafik 2.5 oraz 3.0 i tylko przełączania się między nimi na podstronach poszczególnych armii, to na pewno spróbuję to zaimplementować. Mimo upływającego czasu od premiery Hexa w wersji 3.0 nadal chcemy wspierać fanów wersji 2.5 na tyle, na ile to możliwe.

Jak Wam się podoba nowa armia? Graliście już? Jak wrażenia?

Komentarze:

  • Cervatus

    Graliśmy. Całkiem świetna armia. Najgorzej jest jak na samym początku zostanie zasieciowana. To poważnie utrudnia początek gry. Ale tak to bardzo przyjemnie się gra, dużo nowości i tricków.
    Mam tylko 1 pytanie: co się dzieje jeżeli strzelec atakuje jednostkę w pancerz obok odpadów. Wydaje mi się, że nic bo pancerz zmniejsza siłę strzałów (o sile 1) do zera, czyli podwojenie podatności nic tu nie daje. Mam racje?

  • Zgadza się, nic się nie dzieje – odpady zwiększają tylko obrażenia, a jeśli pancerz odbija strzał, to obrażeń nie ma, więc nie ma czego zwiększać.

  • whp45

    Mam pewne pytanie:wydaje mi sie oczywiste, ze Buldozer moze odepchnac tylko bedac zasilany, ale w instrukcji uzyte jest wyrazenie: „w kazdym momencie”. Cos przeoczylem albo cos? (Fabularnie wyglada to na grafice tak jakby odpychal tymi wielkimi kolcami, a do tego nie potrzeba zasilania, wiec… :p )

  • GAZDA

    Wydaje mi się że nie odpycha, ponieważ w instrukcji jest napisane, że jednostki bez zasilania należy traktować jak zasieciowane i ja się tego trzymam;)

  • Zgadza się – odepchnięcie jest właściwością aktywną, coś jak strzał, i do działania potrzebuje zasilania. To właściwości pasywne takie jak pancerz są uwzględniane nawet w przypadku braku zasilania. W instrukcji jest wyszczególnione, że jednostka bez zasilania traktowana jest jak zasieciowana i między innymi nie może odpychać.

  • hehehe

    Nie. Przy „nowych zasadach – zasilanie” jest napisane ze jednostka z zetonem „brak zasilania” jest traktowana jak zasieciowana – a chocby zasieciowany Odpychacz z NY nie moze wykorzystac swojej cechy :)

  • Wiedźmin

    Odpycha „kolcami”? Serio? :P

Dodaj komentarz:

Czym jest Neuroshima Hex?

Neuroshima Hex 3.0Neuroshima Hex - jest to strategiczno-taktyczna gra planszowa autorstwa Michała Oracza oparta o grę fabularną Neuroshima, wydana została przez Wydawnictwo Portal w 2005 roku. Rozgrywka (dla 2-4 graczy) polega na prowadzeniu wybranej armii do zwycięstwa poprzez obronę własnego sztabu oraz zniszczenie sztabu przeciwnika. W skład gry wchodzi plansza wraz z zestawem 35 heksagonalnych żetonów dla każdej z armii.