Nowe Sand Runners oraz 3.0 kit

Napisał w kategorii Armie fanowskie dnia 23 listopada 2016 o godz. 11:27.

Piotr Gelew, czyli autor aktualizacji kilku fanowskich armii do wersji 3.0 przygotował kolejną – Sand Runners.

sandrunners

Armię Sand Runners w wersji 3.0 znaleźć można na BoardGameGeek tutaj, natomiast warto także wspomnieć o poprawionym zestawie do tworzenia armii fanowskich, który dostępny jest tutaj.

Które armie chcielibyście jeszcze zobaczyć w 3.0?

Komentarze:

  • Konwersja bardzo fajne. MIT na żetonach już naklejona i wygląda całkiem dobrze.

    Ale jeśli miałbym być szczery, gdy naklejałem to na żetony od partalu, to trochę szkoda, że tylne żetony nie były ciut większe niż żeton (tak 1mm). Bo jakby miały lekki zapas, miałyby też większy margines błędu. Osobiście odcinałem nadmiar papieru po naklejeniu. I niestety czasem widać cienki biały pasek.

    Z kolei awers, który celowo jest większy (bo autor go zaginał na brzeg żetonu) dla mnie był za duży. Jako gracz turniejowy, wolę nie zawijać, bo to daje podgląd, co będzie dociągane. Dzięki temu, ze były większe, fajnie leżą. Ale raz musiałem tak wyśrodkować żeton, że wyraźnie skróciłem oznaczenie rakiet.

    Zdjęcia postaram się później zrobić.

    Także duży plus za konwersję armii. Ale sugerowałbym inaczej rozplanować wielkość żetonów.

  • Ps. Gdybym mógł prosić o konwersję do 3.0, to bym prosił o Hi-Tech!

  • Gelew

    A przy okazji fajnie że komuś się przyda bo robiłem głównie dla siebie i synka – jest mega fanem hexa choć ma dopiero 5 lat !

  • gelew

    Hi-Tech wygląda ciekawie – zobaczymy zatem… Jeżeli chodzi o wielkość to wiem że rewers jest troszkę za mały – ale ja nie docinam nożykiem więc gdy dawałem większy to był za duży (nigdy dokładnie się nie przyklei i zawsze gdzieś coś wystawało) – dlatego dodałem wersję w gimpie – można sobie wyskalować na miarę (trzeba ułożyć żetony w takich odległościach jak na rewersie i powinno być ok po dopasowaniu rozdzielczości wydruku). Jeżeli chodzi o zaginanie to miałem koncept z dodaniem ramki – wtedy nic nie widać (nawet jedną armię taką mam) – nie wiem czy jest w tile secie ale mogę go dodać – wtedy wilk syty i owca cała.
    W folderze z Sand Runners dodałem wersję eksperymentalną z ramką jak chcesz sprawdzić czy o to chodziło: https://drive.google.com/drive/folders/0B0jxspqbftbHQ1pwaF8yRTk2Sm8

  • gelew

    Armia Hi-Tech: https://drive.google.com/drive/folders/0B0jxspqbftbHdUt5MmZLLVNGMVk – teraz tylko potrzebuję tłumaczenia zdolności – czy ktoś ma może linka do angielskiej wersji zasad do tej armii (albo byłby tak miły zrobił tłumaczenie ) ?

  • gelew

    @Toudi
    Właśnie zauważyłem (czytając opisy żetonów na BBG: https://boardgamegeek.com/wiki/page/Neuroshima_Hex!_armies_abilities) i komentarze na temat armii że mam błąd w 3 żetonach – dałem im roszadę a to jednak chyba inna umiejętność – tylko nie mogę zrozumieć jak dokładnie działa – czy można przesuwać HQ i czy drugi żeton może być dowolnie oddalony .. Wiesz może jak to działa ? Btw – armia wycięta i sklejona – pierwsze 3 bitwy przegrane. Te automatyczne działka wyglądają lepiej w teorii niż w praktyce. Z innej mańki – prace nad okrągłymi żetonami na ukończeniu :)

  • HexoFan

    Gdzie można znaleźć DDM w wersji 3.0 do wydruku?
    Szukałem na BGG ale nie znalazłem.
    Trzewik mówił, że opublikują bo nie można tej armii już normalnie kupić.

  • @gelew Armia niby ma teleportację, od roszady różnią ją to, że musi być żeton łączący teleportowane jednostki (sztab lub teleplatforma).
    Więc żetonu, dzięki któremu używasz teleportacji, nie można teleportować, ale IMHO sztab stojący przy teleplatformie powinno się móc teleportować.

    No a co do zamiany, napisali tu, że dwa dowolne żetony na planszy… no nie wiem, mnie to wygląda na ikonę roszady, czyli dwa sąsiadujące i to jeszcze z tylko z własnej armii.

  • gelew

    Dodałem wersję z teleportacją zamiast roszady + okrągłe tokeny: https://drive.google.com/drive/folders/0B0jxspqbftbHdUt5MmZLLVNGMVk. Armia jak dla mnie desperacko potrzebuje wzmocnienia. Teleportacja jest sytuacyjna – przy ataku jedną stroną rzadko coś daje. Brak sieciarzy bardzo boli. Szczególnie słabo wypadają działka – ma ktoś pomysł na jakąś modyfikację (w większości walk tylko stoją smutno i nawet szkoda ich zdejmować) – może warto dodać im dodatkowy atak z inicjatywą 2 lub 1 abo że raz na rundę atakują jedną stroną na koniec tury lub atak na kładziony żeton (1 na turę). W większości rozgrywek bardzo szybko baza zostaje osaczona (jej własne jednostki muszą atakować i to bezpośrednio po czym giną) a jest ich mało i atakują tylko w jednym kierunku.

  • gelew

    @HexoFan – przekonwertowałem DDM więc mogę podesłać linka: https://drive.google.com/drive/folders/0B0jxspqbftbHRnV5UGhXQjdqbms

  • HexoFan

    @gelew
    Dzięki, a czy mógłbyś jeszcze wrzucić rewersy i znacznik punktacji? będę wdzięczny.

  • gelew

    @HexoFan – jak tylko będę miał chwilkę to dodam.

  • szpaq

    Witam.
    jest może gdzieś na stronie instrukcja obsługi to urządzenia do tworzenia armii?

  • gelew

    @szpaq – to plik z warstwami do Gimp-a (darmowa alternatywa dla Photoshopa) – nic innego jak zestaw warstw które się selektywnie ustawia na widoczne + można dodać swoje obrazki z przeźroczystością (grafiki postaci). Pobaw się nim chwilę a wszystko stanie się oczywiste.

  • Pingback: Pielgrzymi 3.0 • NeuroshimaHex.pl

Dodaj komentarz:

Czym jest Neuroshima Hex?

Neuroshima Hex 3.0Neuroshima Hex - jest to strategiczno-taktyczna gra planszowa autorstwa Michała Oracza oparta o grę fabularną Neuroshima, wydana została przez Wydawnictwo Portal w 2005 roku. Rozgrywka (dla 2-4 graczy) polega na prowadzeniu wybranej armii do zwycięstwa poprzez obronę własnego sztabu oraz zniszczenie sztabu przeciwnika. W skład gry wchodzi plansza wraz z zestawem 35 heksagonalnych żetonów dla każdej z armii.