Neuroshima Hex Puzzle
Jak ogłosili niedawno twórcy oryginalnego Hexa na urządzenia mobilne, już w marcu tego roku spodziewać się można kolejnej, drugiej gry ze świata Neuroshimy Hex, którą będzie Neuroshima Hex Puzzle. O co chodzi? Jeśli kojarzycie Hexogłówki, to znacie już odpowiedź na to pytanie.
Pozostałym już spieszę z wyjaśnieniami: Neuroshima Hex Puzzle będzie kampanią składającą się ze 100 scenariuszy, w których głównym zadaniem będzie przechylenie szali zwycięstwa na własną stronę dokładając odpowiednio dostępne żetony. Pomysł Hexogłówek opiera się właśnie na fakcie, iż użytkownik na starcie jest na przegranej pozycji. Ma natomiast do dyspozycji określone wcześniej żetony, dzięki którym może ostatecznie pokonać przeciwnika. Wszystko sprowadza się do tego, by umiejętnie wybrać potrzebne żetony i odpowiednio ułożyć je na planszy, zapewniając sobie zwycięstwo.
W kampanii dla jednego gracza nie ma miejsca na sztuczną inteligencję, losowość, czy szczęście – liczą się jedynie umiejętności logicznego myślenia. Muszę przyznać, że ta koncepcja jest bardzo ciekawa, ale czy się sprawdzi? O tym przekonamy się już niedługo.
Ciekawą informacją jest też fakt, że Big Daddy’s Creations uruchomili już swoją stronę internetową dostępną pod adresem BigDaddysCreations.com. W swojej ofercie, poza pierwszą Neuroshimą Hex, zapowiedzianym właśnie Neuroshima Hex Puzzle, twórcy zapowiadają także takie gry, jak Army of Frogs (maj 2011) czy Caylus (wrzesień 2011). Dodatkowo, jak wynika z nowej strony, zespół powiększył się o cztery nowe osoby, dzięki czemu liczy już aż sześć osób. Pozostaje mi jedynie życzyć im wszystkim powodzenia i dalszych sukcesów!
To będzie chyba kolejna 'most wanted app’ na moim iphone :P
Wszystko zależy od tego jak bardzo wymagające będą poszczególne scenariusze. Oby były trudne, bo to gra na jedno przejście, nie to co Hex ze sztuczną inteligencją.
Pingback: Tweets that mention Neuroshima Hex Puzzle • Neuroshima Hex -- Topsy.com
ja głosuję za różnymi poziomami trudności… żebym miała jakiekolwiek szanse :D
Poziomy trudności to nie głupi pomysł, nie wiem tylko czy implementacja tego w grze będzie taka prosta. No, ale to już nie nasze zmartwienie ;]
Pozostaje mi tylko zrobić emotikonkę: :3
MichallusTG – testowałem betę Puzzli, jesteś sławny, chyba powinienem zrobić z Tobą wywiad ;P
Jesteś pewien, że nie wyjdzie nudny? Dobra, może być.