Missisipi nadciąga

Napisał w kategorii Armie dnia 5 kwietnia 2014 o godz. 11:30.

Na dobry początek, chciałem wszystkich serdecznie powitać. Jestem nowy w gronie redaktorskim i bardzo mi miło mieć możność pisać te słowa :). Możecie spodziewać się nowych wpisów w najbliższym czasie, traktujących m.in. o armiach fanowskich. To tyle tytułem wstępu.

Jakiś czas temu,  Ignacy Trzewiczek opublikował zdjęcia prototypu Missisipi (w wersji 2.5 póki co),  wydanie którego będzie miało miejsce w maju. Widać na nich większość żetonów:

Komentarze:

  • Orzi

    Łohohoł, co my tu mamy!
    1) Rozwinięcie znanego z Sharrash paraliżu, tym razem w formie modułu działającego na podłączone, wrogie jednostki. Mocne, prawie jak sieciarz Molocha.
    2) Podłożo-atomówka. Zgaduję, że działa tak: Jeżeli w trakcie bitwy znajduje się na niej jednostka, wybucha jak zwykła bomba w pierwszej inicjatywie. Fajna pułapka.
    3) Moduł dający DWA PŻ podłączonym jednostkom. Nie muszę mówić, jaka to potęga.
    4) Jednostka atakująca „po skosie”. Stawiam, że atakuje dwie jednostki na przyległych do kantu ściankach i jednostkę stykającą się z nimi obiema. Na planie trójkąta, w stylu małej bomby.
    5) Snajper a’la Nowy Jork
    6) Atakujący sieciarz. Zawsze to lepsze, niż zwykły, chociaż bije tylko za 1PŻ.
    7) Nowe żetony natychmiastowe… Nie mam pojęcia co one robią :x . Strzelałbym, że jeden pozwala na „nadłożenie” jednego żetonu na drugi, a drugi na obrót wrogimi jednostkami, być może tylko tymi w jakiś sposób zainfekowanymi przez jednostkę atakującą po skosie.

    Podsumowując zapowiada się niesamowicie mocna, defensywna armia, opierająca się na dezaktywacji i przemieszczaniu jednostek przeciwnika.

  • Deffers

    Cholera, znowu po nocach spać nie będę marząc o nowym oficjalnym dodatku!
    Mam nadzieję, że nie będą przedłużać premiery tak jak z robakiem…
    Omnibus, więcej teaserów dodasz na dniach? Jakieś zdjęcia z testów, może recenzje? :3

  • Omnibus

    @Deffers: Póki co mamy w planach z pancernym opublikować spolszczenia armii fanowskich zza granicy, pomyślimy o starszych armiach, o których wielu graczy mogło już zapomnieć/ w ogóle nie słyszeć. Na razie chcę „opublikować” 6 armii, właśnie tłumaczę trzecią, pierwszego artykułu możesz wyczekiwać w poniedziałek. Owszem, będą to recenzje, ale testy „w terenie” raczej zostawiam Pancernemu. Ja, póki co, nie mam możliwości regularnego grania.
    O datę wydania raczej bym się nie martwił. Ostatnie dodatki do ver 3.0 były opublikowane w wyznaczonych terminach, Portalowi udało się uniknąć przykrych opóźnień ;)

  • Deffers

    Jeśli chodzi o tłumaczenia armii fanowskich to ,jeśli istnieje taka możliwość, bardzo chętnie pomógłbym tłumaczyć.
    Angielskim posługuję się biegle, w Hexa gram już od ponad pięciu lat, sam jestem posiadaczem dwudziestu armii, w tym 12 (13, jeśli liczyć do tego pierwszy doomsday ;)) oficjalnych, wszystkimi zdążyłem zagrać minimum paręnaście razy, ale kolejne leżą już wydrukowane, czekające na wycięcie.
    Chętnie też podzielę się wrażeniami na temat poszczególnych znanych mi armii i przemyśleniami na temat ich balansu.

Dodaj komentarz:

Czym jest Neuroshima Hex?

Neuroshima Hex 3.0Neuroshima Hex - jest to strategiczno-taktyczna gra planszowa autorstwa Michała Oracza oparta o grę fabularną Neuroshima, wydana została przez Wydawnictwo Portal w 2005 roku. Rozgrywka (dla 2-4 graczy) polega na prowadzeniu wybranej armii do zwycięstwa poprzez obronę własnego sztabu oraz zniszczenie sztabu przeciwnika. W skład gry wchodzi plansza wraz z zestawem 35 heksagonalnych żetonów dla każdej z armii.