Hexpuzzles – powrót Hexogłówek

Napisał w kategorii Hexogłówki dnia 8 listopada 2017 o godz. 17:26.

Pamiętacie Hexogłówki tworzone przez Michallusa? W oficjalnym wydaniu gry Neuroshima Hex 3.0 pojawiła się nawet paczka hexogłówek dla podstawowych armii. Wydawnictwo Portal postanowiło odświeżyć nieco ten temat.

Każdy pakiet Hexpuzzles będzie poświęcony jednej armii i będzie zawierał 50 dedykowanych jej zagadek. W środku znajdziecie również całkowicie nowy żeton dla armii!

Zapowiada się ciekawie, natomiast ciężko na razie powiedzieć cokolwiek więcej – są to plany na rok 2018 i dopiero podczas Portalkonu na początku przyszłego roku być może dowiemy się nieco więcej.

Komentarze:

  • Kondi-midi

    A ostatnio siadłem nad hexogłówkami i brakowało mi akurat zagadek z dodatkowymi armiami ^^ Ciekawi mnie ile za taką przyjemność trzeba będzie wydać kasy. Z tym dodatkowym żetonem to całkiem miła odskocznia, ale do turniejów na pewno nie chciałbym, żeby były wliczane.

  • Thorag

    Ktoś musi mieć niezły łeb, żeby dołożyć każdej armii żeton i zachować balans…

  • Anonim

    @Ender Ciekawe czy planują odświeżyć też apkę z hexogłówkami, była całkiem przyjemna. Najfajniej gdybyła pojawiła się możliwość wgrywania hexogłówek przez użytkowników, wiele gier na urządzenia mobilne już pozwala na tworzenie własnych poziomów.

    A propos aktualizowania aplikacji, pojawiła się już nowa wersja NH na iOS, wreszcie z grafikami z 3.0!

  • Kondi-midi

    @Thorag a nuż zachowa się balans, chociaż w zakamarkach jestestwa mam obawy. Nie jest to aż tak duża zmiana. Pewnie w niuansach rozgrywki nowe żetony będą miały wpływ, ale na szczęście opieranie strategii na jednej jednostce nie jest dobrym rozwiązaniem ^^ Moją pokorną prośbą byłoby nieprzesadzenie z ogólną siłą żołnierzy. Lepiej aby jednostka miała swoje wady i zalety. Wtedy gracz będzie miał trudniejszy wybór, a nie co rozgrywka to wymiana.

    Jeszcze teraz myślę czy zamiana bonusowego żetonu na dowolny (oprócz Sztabu) nie stworzy armii zdecydowanie za silnych. Przy takiej Stalowej Policji zamiana modułu (np. Dywersanta) na żołnierza da znacznie większe szanse na zadanie ciosu. A bywa, że stalowi mogą jednym atakiem wyrządzić ładne szkody ;)
    To są gdybania, ale nie chciałbym, żeby gra, w którą nigdy tak się wciągnąłem (oprócz szachów z ojcem i oglądania pojedynków SC), została zniszczona przez nieprzemyślane decyzje.

Dodaj komentarz:

Czym jest Neuroshima Hex?

Neuroshima Hex 3.0Neuroshima Hex - jest to strategiczno-taktyczna gra planszowa autorstwa Michała Oracza oparta o grę fabularną Neuroshima, wydana została przez Wydawnictwo Portal w 2005 roku. Rozgrywka (dla 2-4 graczy) polega na prowadzeniu wybranej armii do zwycięstwa poprzez obronę własnego sztabu oraz zniszczenie sztabu przeciwnika. W skład gry wchodzi plansza wraz z zestawem 35 heksagonalnych żetonów dla każdej z armii.