Hexogłówka na piątek

Napisał w kategorii Hexogłówki dnia 27 listopada 2015 o godz. 10:05.

Wydawnictwo Portal postanowiło wrzucić małą Hexogłówkę na swój profil na Facebooku – podobno jest prosta. A czy Tobie uda się ją rozwiązać?

hexopiatek

Bez zaglądania w komentarze pod tamtym postem – bylibyście w stanie rozwiązać ją sami? Jaka jest poprawna odpowiedź?

Komentarze:

  • Mateusz1985

    A na pole numer 3 zwrocony w strone zolnierza z inicjatywa 1. Sieciarz na pole numer 2 sieciuje agitatora. Uniwersalny zolnierz odpycha na pole numer 1. Wykorzystujac ruch Kwatermistrz rusza sie na wolne pole i wspiera uniwersalnego zolnierza. Dziekuje, dobranoc ;-)

  • Mateusz

    Sieciarz na pole 2 – skierowany na agitatora, Ganger na pole 3 – skierowany na Najemnika, odepchniecie Ochroniarza Uniwersalnym zolnierzem i przysuniecie do Uniwersalnego zolnierza Kwatermistrza (korzystajac ze zdolnosci Transportu). Hegemonia : Vegas – 1:0

  • puciek

    Wszyscy zapominają o wojaku w centrum. Moje rozwiązanie:
    1 sieciarz na pole 3 sieciuje najemnika.
    2. odepchnięcie agitatora od wojaka umieszczonego w centrum, następnie obracam (tego centralnego) w kierunku sztabu wroga. Wszyscy o tym zapominają i powyższe rozwiązania są niepoprawne. Za mało obrażeń.
    3. Kwatermistrz idzie w kierunku wojaka w centrum i przekazuje swoją moc.
    4. Dokładamy centralnemu kilerowi wzmocnienie do uderzenia (na miejscu odepchniętego agitatora) i jazda. Vegas otrzymuje 4 obrażenia. W powyższych rozwiązaniach uniwersalny wojak zadaje tylko 3 obrażenia.

  • Mateusz

    Puciek,
    Biegacz (1 cios), stojąc koło sztabu Hegemonii (+1 cios) i z podłączonym Oficerem (+1 cios) ma siłę ataku 3, zamienioną przez Kwatermistrza na strzał ale to wciąż nie są 4 obrażenia. To jest tyle samo co ma Uniwersalny żołnierz bo Kwatermistrz zamienia całą jego siłę ataku wręcz (2) na strzał (patrz heksogłówka 9 z edycji 3.0) i dolicza 1 za strzał (zasady Kwatermistrza).
    Ale bardzo fajnie, że znalazłeś drugi rozwiązanie ;]

  • Mateusz

    Puciek,
    zapomniałem o strzale uniwersalnego żołnierza. Zwracam honor

  • Puciek

    Dzięki, ale i ja przesadziłem te 3 obrażenia też wystarczą do wygranej i są poprawne.

Dodaj komentarz:

Czym jest Neuroshima Hex?

Neuroshima Hex 3.0Neuroshima Hex - jest to strategiczno-taktyczna gra planszowa autorstwa Michała Oracza oparta o grę fabularną Neuroshima, wydana została przez Wydawnictwo Portal w 2005 roku. Rozgrywka (dla 2-4 graczy) polega na prowadzeniu wybranej armii do zwycięstwa poprzez obronę własnego sztabu oraz zniszczenie sztabu przeciwnika. W skład gry wchodzi plansza wraz z zestawem 35 heksagonalnych żetonów dla każdej z armii.